Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 877K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

Tsja en dan verbannen worden omdat ik de waarheid spreek.. erg triest, mij maakt het niet uit dat ik verbannen ben, dit is ook mijn laatste post (waarschijnlijk..), te veel bro-scientists hiero, en respectloze losers.

Succes, ik ben verder op bb.com, vele malen beter

leget35

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zoveel geruchten lol.
r.i.p. zyzz!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Live fast, die young. Past wel bij Zyzz. Kerel heeft wel een fantastisch leven gehad imo.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sup, dawg?
 
WZUp??

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Maar ik lees ook nergens dat als er een onderzoek wordt gedaan en zijn bloedwaardes de verzameling aas en drugs tevoorschijn tovert en als dit nieuws lekt het weer leuk nieuws is voor onze sport tegenover buitenstaanders.

idioot, je kent blijkbaar het verschil niet tussen iemand die echt voor zijn sport gaat of een zyzz mannetje.
Hij heeft helemaal niks met de sport te maken, jezelf volproppen zonder enig besef van eigen gezondheid of dergelijke.. hahah laat me niet lachen hahaha hahaha

Je lult gewoon kak. Hij had had een aangeboren hart afwijking wat hij niet wist. Was gewoon wachten tot het fout ging. Dat houdt in dat het in feite niet veel met de anabolen of coke te maken heeft, secundair alleen. Hij had ook gewoon dood kunnen gaan op een plaatselijk voetbalveld spelend voor 1 of andere amateur club, (wat ook hier op mijn voetbal club gebeurd is), en dan kraait er geen haan na. Is gewoon een tragisch geval dit. Daarom vind ik ook gewoon dat mensen die sporten, een kleine hart checkup moeten kunnen doen. Kan veel ellende voorkomen. RIP
 
Je lult gewoon kak. Hij had had een aangeboren hart afwijking wat hij niet wist. Was gewoon wachten tot het fout ging. Dat houdt in dat het in feite niet veel met de anabolen of coke te maken heeft, secundair alleen. Hij had ook gewoon dood kunnen gaan op een plaatselijk voetbalveld spelend voor 1 of andere amateur club, (wat ook hier op mijn voetbal club gebeurd is), en dan kraait er geen haan na. Is gewoon een tragisch geval dit. Daarom vind ik ook gewoon dat mensen die sporten, een kleine hart checkup moeten kunnen doen. Kan veel ellende voorkomen. RIP

inderdaad ik spraak kak vergeleken met jouw :roflol:
 
Als een 22jarige dergelijke symptonen vertoont raden ze toch meteen allerhande onderzoeken aan? Dus ofwel wisten ze van de afwijking ofwel was alles prima en is het gwn een good old OD.

Neem aan dat hij zijn fix wat eerder heeft gehad dan tijdens het 'sauna'-bezoek.

Niet iedereen met klachten gaat naar de dokter natuurlijk en iemand die denkt dat hij een god is zal zich helemaal niet druk maken om wat pijntjes.
 
meh.ro7434.jpg
 
Dan heeft die uil het nog lang volgehouden.

Waarschijnlijk een homo-sauna, Eric.
 
Je lult gewoon kak. Hij had had een aangeboren hart afwijking wat hij niet wist. Was gewoon wachten tot het fout ging. Dat houdt in dat het in feite niet veel met de anabolen of coke te maken heeft, secundair alleen. Hij had ook gewoon dood kunnen gaan op een plaatselijk voetbalveld spelend voor 1 of andere amateur club, (wat ook hier op mijn voetbal club gebeurd is), en dan kraait er geen haan na. Is gewoon een tragisch geval dit. Daarom vind ik ook gewoon dat mensen die sporten, een kleine hart checkup moeten kunnen doen. Kan veel ellende voorkomen. RIP

Ga je ontkennen dat coke en anabolen slecht zijn voor je hart :D?
 
zelfs ahnuld was fanboy

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Meer dan 7.000 postings op BB.com :roflol: Blijft toch vreemd dat velen een uit de kluiten gewassen superdude blijven idoliseren.
 
Neem aan dat hij zijn fix wat eerder heeft gehad dan tijdens het 'sauna'-bezoek.

Niet iedereen met klachten gaat naar de dokter natuurlijk en iemand die denkt dat hij een god is zal zich helemaal niet druk maken om wat pijntjes.

Nja weet helemaal niet hoe het zit in Australie zit ofc, maar had zelf enkele maanden terug symptonen aan hart en dan sturen ze je meteen naar spoed en doen ze massas onderzoeken... eerste wat ze btw vroegen was of ik steroiden had gebruikt :p. Om dan 3 maand later met wandpijnen gediagnosticeerd te worden :rolleyes:
 
link naar topic?
 

REPOST!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


met zoiets spot je gewoon niet

Vond 't wel grappig beetje eigenlijk..


je bent gewoon een irritante koter die zelf nooit wat zal bereiken en zijn "e-fame" moet halen van het bashen van overleden goden.

Je moet wel echt trots zijn op jezelf "Breakmore"!

Beste topic in jaren :roflol:
 
Iedereen die hem zwart maakt omdat hij zogenaamd dacht dat hij een god was en arrogant was en w/e heeft het gewoon niet begrepen.

Zyzz heeft van zichzelf een merk gemaakt, een icoon. Hij stond voor het harde liften + feesten en maximaal van het leven genieten. Hiervoor werd hij ook rijkelijk beloond in geld en fame.

De arrogante/troll/vrouwonterende zyzz was een fake en dat weet iedereen die hem adoreert ook. Ik heb zoveel verhalen gelezen van mensen die dichtbij hem stonden en zeiden dat hij IRL helemaal niet zo was. Hij was een aardige jongen die ook nog eens goed z'n best deed op school en slim was. Maar zulke jongens zijn niet interessant, Zyzz was dat zoals hij zich profileerde wel.

Nu maar door blijven haten over de troll-zyzz en denken dat dit echt was bewijst gewoon hoe stom en zielig je zelf bent. Er is een jongen van 22 overleden die voor velen een voorbeeld was.
 
Eric heeft 't naar zijn zin gek, bam!
 
Back
Naar boven