Fitness Seller

G-men @ World's Natural Strongest Man

Bezoekers in dit topic

Lekker gijs!
 
Gefeliciteerd G-low!! Goed te horen dat het echt een wedstrijd naar jou smaak was. Wellicht zitten we volgende keer samen in het vliegtuig!! Ben wel eens nieuwsgierig naar de deelnemers! Waren er ook dopingcontroles?
 
leip ouwe! beestacthtig gepresteerd zo te zien!
 
Respect! mooie prestatie.
Nu krijgt Rpb ook een 500 tire zeker?
 
Gefeliciteerd Gijs, daar kun je mee thuis komen. :thumb:

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 16:09 ----------

Gefeliciteerd! 7de van de wereld voor natural strongman is netjes! Zijn maar 6 op de wereld zonder AAS die sterker.

Heb je dan wedstrijd in Friesland vandaag ofzo?


SM van Friesland.
 
jezus wat een weights... geen filmpjes zeker?

abflash is altijd goed!
 
  • Like
Waarderingen: 515
Thanks iedereen!

Gefeliciteerd G-low!! Goed te horen dat het echt een wedstrijd naar jou smaak was. Wellicht zitten we volgende keer samen in het vliegtuig!! Ben wel eens nieuwsgierig naar de deelnemers! Waren er ook dopingcontroles?

Ja voor de top 3. Gast van Sweden was gebleven om te kijken (wij waren al eten) en hij zei dat het echt officieel was met gesealde doosjes die hij kende van de dopingautoriteit dus zal wel.
Of dat voor Fekete geld weet ik niet maar voor anderen zal het zeker gelden omdat er ook wel eens iemand positief is bevonden.

Sterkste team komt volgens mij ook. Als je zin hebt en het is in de buurt..... het is serieus gezellig en het prijzengeld liegt er echt niet om.

Respect! mooie prestatie.
Nu krijgt Rpb ook een 500 tire zeker?

Iemand die een 450-500 tire voor mij heeft? Anders ga ik er 1 maken met weights inserted.

jezus wat een weights... geen filmpjes zeker?

abflash is altijd goed!

Uhm nee ik had geen camera.
 
  • Like
Waarderingen: 515
Zeker een optie, hahaha!!! Wie had dat gedacht
 
  • Like
Waarderingen: 515
Mooi om te zien dat de boel internationaal gaat. Harde wedstrijd gedraaid man, insane gewichten. Komt het uberhaupt nog ergens op tv of valt het ergens te downloaden/streamen?
 
  • Like
Waarderingen: 515
Lokaal op tv daar en verder zal het geloof ik in 4 delen op youtube komen.
 
:eek:Sterke prestatie!
 
goed gedaan, wat een zware gewichten man :o :D
 
Gefeliciteerd Gijs.
Super prestatie man! :bow:
 
  • Like
Waarderingen: 515
Erg netjes gedaan G!, congrats
 
  • Like
Waarderingen: 515
Brute prestatie man!
 
  • Like
Waarderingen: 515
gefeliciteerd gijs
 
  • Like
Waarderingen: 515
Promoten die handel! Je laat t klinken alsof jullie gewoon maar wat aan t hobbyen waren, maar wat een prestatie. Wereldtop. Jammer dat t dan nergens uitgezonden wordt.
 
  • Like
Waarderingen: 515
Iemand die een 450-500 tire voor mij heeft? Anders ga ik er 1 maken met weights inserted.

Moet te vinden zijn, ken een plekje hier in de buurt waar ze banden hadden tot 700 a 1000kg (volgens hun maar het zagen ook wel monsters uit) maar dat is een beetje ver voor jou vrees ik
 
  • Like
Waarderingen: 515
Moet te vinden zijn, ken een plekje hier in de buurt waar ze banden hadden tot 700 a 1000kg (volgens hun maar het zagen ook wel monsters uit) maar dat is een beetje ver voor jou vrees ik
ff een Truck bestellen:D
 
  • Like
Waarderingen: 515
Back
Naar boven