Fitness Seller

World strongest man 2009 Malta!

Ik hoop het ook.. big z for president

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De lift

die zit vast!

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Savickas wins WSM 2009

1. Zydrunas Savickas

2. Mariusz Pudzianowski
3. Brian Shaw
Reply With Quote

Savickas flikt het hem weer, prachtig. kan niet wachten tot we dit ergens kunnen bekijken!!

Laatst bewerkt:
Zo zo, Savickas die Mariusz klopt in WSM. Mooi wel.

Zijn Shaw en Mariusz dan ook zoveel vooruitgegaan, dacht dat Poundstone zeker voor Pudz ging verschijnen dit jaar?

Laatst bewerkt:
Mooi. Nu wachten op de beelden!

Ik heb net de finale gezien, het was enorm spannend!
Bij de car deadlift had Savickas Pudzianowski al gepakt, waardoor ze nu met 2 punten verschil in de top stonden. Bij de stones waren al een paar snelle tijden gezet, deze proef zou alles bepalen voor de overwinning.
Pudzianowski startte snel en had bij de eerste stone een lichte voorsprong. Bij de tweede stone was deze voorsprong verdwenen, en ook de derde stone legden ze er zo goed als gelijktijdig op. Bij de vierde stone had Savickas dan een kleine voorsprong, en die kon hij houden zodat ook de vijfde stone er bij hem als eerste opging. Savickas is de nieuwe sterkste man van de wereld!
Ik heb van elke stone een foto, zodat je mooi kan zien hoe het gaat.
Pudzianowski was er duidelijk niet tevreden mee. Na afloop nam elke atleet uitgebreid de tijd voor handtekeningen en foto's, behalve Pudzianowski, die meteen naar zijn hotelkamer ging.
Geweldig om mee te maken, en ik ben blij dat Savickas gewonnen heeft!

DOO!!!!
Jammer had graag pudzianowski zien winnen

Ik heb net de finale gezien, het was enorm spannend!
Bij de car deadlift had Savickas Pudzianowski al gepakt, waardoor ze nu met 2 punten verschil in de top stonden. Bij de stones waren al een paar snelle tijden gezet, deze proef zou alles bepalen voor de overwinning.
Pudzianowski startte snel en had bij de eerste stone een lichte voorsprong. Bij de tweede stone was deze voorsprong verdwenen, en ook de derde stone legden ze er zo goed als gelijktijdig op. Bij de vierde stone had Savickas dan een kleine voorsprong, en die kon hij houden zodat ook de vijfde stone er bij hem als eerste opging. Savickas is de nieuwe sterkste man van de wereld!
Ik heb van elke stone een foto, zodat je mooi kan zien hoe het gaat.
Pudzianowski was er duidelijk niet tevreden mee. Na afloop nam elke atleet uitgebreid de tijd voor handtekeningen en foto's, behalve Pudzianowski, die meteen naar zijn hotelkamer ging.
Geweldig om mee te maken, en ik ben blij dat Savickas gewonnen heeft!
heb je de volledige stand?

Mooi, ik gun het hem van harte .

Nu heeft hij elke grote titel behaalt wat er in strong man te halen valt :)

savickas is gewoon de beste!

BIG Z, wat een beest.

Mariusz heeft zich ook van zn beste kant laten zien. Als je constant in Z zn nek zit, dan ben je gewoon één der besten.

Had het Mariusz nog wel gegund om iedereen voor altijd de mond te snoeren, maar BIG Z is natuurlijk nog net dat beetje sterker en gun het hem ook zeker!

Poundstone viel wat tegen lijkt het. Hmm, kennelijk niet zijn onderdelen. Vooral die boatpull heeft ie veel punten op laten liggen.

Werd meegedeeld maar heb ik niet onthouden, zal wel ergens online komen vermoed ik :)

1. Big Z
2. Pudzian
3. Brian Shaw
4. Poundstone
...

Laatste was geloof ik een Canadees die Phillipe Jean weet ik veel heette, hij of Shahlaei ofzo (wat een namen :p). Pfister 7de als ik me niet vergis, viel me tegen van hem.

Mooie ontknoping. Eindelijk na 3x 2e bij de WSM nu een terechte 1e plaats voor Big Z.

Misschien ben ik het ff kwijt hoor, maar 3 keer 2e bij WSM?? Dit is toch de eerste keer dat Zydrynas mee doet met World's Strongest Man?

nee hoor, heeft in 2001, 2002 en 2003 ook meegedaan als ik me niet vergis.

Dus voor de WSM - IFSA split.

Oh ja, zou kunnen, dan was ik dat even kwijt. Maar na de WSM-IFSA split was dit de eerste keer dat Mariusz en Zydrunas weer tegen elkaar uitkwamen toch?

nah mariusz stond al tegen savickas op arnold classic in 2005-2006 ofzo, verloor ie ook.

komen er nog ergens filmpjes beschikbaar?

Terug
Naar boven