MuscleMeat

Wanneer staat een tattoo je?

Bezoekers in dit topic

Dit is een vriend van ons, hele relaxte gast, en heeft nog een lekkere vriendin ook :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Als je een tattoo voor jezelf neemt dan snap ik niet waarom iedereen met een tattoo altijd zoveel mogelijk moeite doet zodat die tattoo overal en altijd zichtbaar is. Een tattoo is ook wel een beetje om te patsen bij andere mensen, je kunt zeggen wat je wilt.

Dus je mag geen tat nemen op je armen of ergens waar zichtbaar is anders is het ,dus je bent beperkt tot de mouwen van je shirt wat tats betreft anders is het patserig conclussie, dan laat je nog steeds andere mensen voor je beslissen als je een tat neemt.
Ik kan me wel invinden in mensen die representatieve banen hebben of carriere willen maken en dat doen maar otherwise doe waar je lekker zin in hebt IMO.
 
Dit is een vriend van ons, hele relaxte gast, en heeft nog een lekkere vriendin ook :)

Maar waarom gewoon van die groene vlakken?Waarom niet iets van een design oid er in?
 
Dus je mag geen tat nemen op je armen of ergens waar zichtbaar is anders is het ,dus je bent beperkt tot de mouwen van je shirt wat tats betreft anders is het patserig conclussie, dan laat je nog steeds andere mensen voor je beslissen als je een tat neemt.
Ik kan me wel invinden in mensen die representatieve banen hebben of carriere willen maken en dat doen maar otherwise doe waar je lekker zin in hebt IMO.

Je kan mij niet wijsmaken dat je je hele arm volkalkt om vervolgens je hele leven met lange mouwen te lopen. Tattoos zijn echt wel een beetje om te patsen. Met uitgaan zie ik vaak zat dezelfde gasten met een sleeve en die zie je met -10 nog in een t-shirt lopen.
 
Maar waarom gewoon van die groene vlakken?Waarom niet iets van een design oid er in?

Tis in de vorm van een helm en die mouwen zijn van die gladiatoren beschermdingen, ja waarom die het zo heeft gedaan?Ik heb eigenlijk geen idee :)
 
Is en blijft gewoon een kwestie van smaak.
 
Dit is een vriend van ons, hele relaxte gast, en heeft nog een lekkere vriendin ook :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

aan de eene kant wel respect voor die gozer dat hij dat gewoon doet en schijt heeft aan wat andere mensen ervan vinden..
maja het maakt hem niet knapper.. maakt ook niet uit als die al een vriendin heeft iig maar toch...
 
Een tattoo op je gezicht is echt een no-go.
Sleeve vind ik wel mooi als het bij je staat, tribal(niet zo'n dikke) op je schouder/bovenarm is ook wel nice.
 
en later loopt ie daar met 80jaar rond als een ridder xD
 
Tis in de vorm van een helm en die mouwen zijn van die gladiatoren beschermdingen, ja waarom die het zo heeft gedaan?Ik heb eigenlijk geen idee :)

uhw ja nu zie ik het..Die mouwdingen hadden wel iets mooier gekund toch?Meer zoals je ze ook in de film ziet. Maar heey smaken verschillen!
 
Je kan mij niet wijsmaken dat je je hele arm volkalkt om vervolgens je hele leven met lange mouwen te lopen. Tattoos zijn echt wel een beetje om te patsen. Met uitgaan zie ik vaak zat dezelfde gasten met een sleeve en die zie je met -10 nog in een t-shirt lopen.

haha das anders bij die -10 staan ze stijf van de drugs dat ze kou niet voelen , vriend van me heeft een tribal, werkt op ministerie van SER tribal is best lang op werk draagt ie lange mouwen er buiten korte mouwen is waar je je bevind enzo andere heeft senior ict functie heeft gewoon tat in zijn nek , zeggen ze niks op zijn werk denk voor een management functie ze wel moeilijk zullen doen
tegenwoordig alles kan ,naarmate de jaren verstrijken en de oude garde dood gaat en de jongeren ouder worden, worden tats meer geaccepteerd
 
Bij mooie vrouwen (dus niet lekkere wijven). Dames met stijl en klasse met een goed uitgevoerde tattoo.
Voor mannen als het met je afkomst te maken heeft, of als je het niet zou verwachten.
Draag je een oorbel en een petje vind ik het altijd een pauperlook geven.

@robbie1970: wat voor werk heeft die vriend van jou?
 
Bij mooie vrouwen (dus niet lekkere wijven). Dames met stijl en klasse met een goed uitgevoerde tattoo.
Voor mannen als het met je afkomst te maken heeft, of als je het niet zou verwachten.
Draag je een oorbel en een petje vind ik het altijd een pauperlook geven.

@robbie1970: wat voor werk heeft die vriend van jou?
Mensen met tattoo 's en een pet pauper? :p
 
Staat nooit en niemand goed
 
Staat nooit en niemand goed

Lekker kortaf blijf erbij dat je het gewoon moet doen als je het mooi vindt of als het betekenis voor je heeft ( geloof etc ) je moet alleen wel nadenken wat je zet en waar je het zet... Ieder zo ze smaak maar laat elkaar lekker in je waarde ;)
 
lekker kortaf blijf erbij dat je het gewoon moet doen als je het mooi vindt of als het betekenis voor je heeft ( geloof etc ) je moet alleen wel nadenken wat je zet en waar je het zet... Ieder zo ze smaak maar laat elkaar lekker in je waarde ;)

+1
 
Ik vind persoonlijk wel gruwelijk als je mooie ta2 hebt. Moet dan niet half gebakken tribal/ neppe maori of een bos met rozen zijn. Moet wel "eigen zijn" en een beetje over nagedacht zijn. niet zomaar tattoo nemen op het hebben van een tattoo.

Bijvoorbeeld op willekeurig hardcore feest, dat alle "gabbertjes" dezelfde tribal troep op hun schouder/bovenarm hebben staan.
 
Back
Naar boven