MuscleMeat

Kledingseason

Bezoekers in dit topic

Is een optie

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------



Belg je humor heb je vast van samsong en gert he?

Mij mag je ook wel pijpen aangezien je toch IPH bent.
 
Ja, kom naar Gent als je durft!!! :mad:
 
4 smurf swek punten voor dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Stoere boy ben je eatandgain, veel plezier nog op het forum(zal niet meer lang duren)
 
Waar wordt er nu afgesproken? Ben in de war.
 
we kunnen het niet te laat maken hoor want mijn mams moet me nog ophalen
 
Stoere boy ben je eatandgain, veel plezier nog op het forum(zal niet meer lang duren)

Dat vind ik ook zo eigenaardig, als ik zou merken dat vrijwel iedereen een hekel aan me heeft zou ik me af gaan vragen of het misschien aan mijzelf zou liggen.

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

we kunnen het niet te laat maken hoor want mijn mams moet me nog ophalen

Je kan ook wel met mij meerijden.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Jullie snappen gewoon de Gent way of life niet.

#Gangsta
 
we kunnen het niet te laat maken hoor want mijn mams moet me nog ophalen
Is Antwerpen te ver voor jou? Kunnen we achteraf nog eens naar de zoo, is lang geleden.
 
Ook goed, maar da's wel minder lang geleden.

tumblr_lw1496Jou91qh2jamo1_500.gif
 
Pak

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

Strak in pak tog
 
Dat vind ik ook zo eigenaardig, als ik zou merken dat vrijwel iedereen een hekel aan me heeft zou ik me af gaan vragen of het misschien aan mijzelf zou liggen.

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------



Je kan ook wel met mij meerijden.

[afbeelding niet meer beschikbaar]


Dat jij een ecto fagg bent en nooit zal gainen is een feit maar dat jij nu ook bevestig dat je een hopeloze kneus bent die geeft om een mening van mensen op internet die je niet eens kent zegt best veel over je niveau hopeloos gevalletje.
 
Dat jij een ecto fagg bent en nooit zal gainen is een feit maar dat jij nu ook bevestig dat je een hopeloze kneus bent die geeft om een mening van mensen op internet die je niet eens kent zegt best veel over je niveau hopeloos gevalletje.

Het feit dat je mensen bepaalde dingen noemt (ecto fagg, hopeloze kneus, hopeloos gevalletje) zegt ook een hoop over jou..en niet op een positieve manier :roflol: Blijkbaar doet het jou ook veel :( Anders zou je het wel negeren of erom lachen, in plaats van namen noemen.
 
Het feit dat je mensen bepaalde dingen noemt (ecto fagg, hopeloze kneus, hopeloos gevalletje) zegt ook een hoop over jou..en niet op een positieve manier :roflol: Blijkbaar doet het jou ook veel :( Anders zou je het wel negeren of erom lachen, in plaats van namen noemen.

ik ben niet van het type 'links' laten 'negeren'
 
Back
Naar boven