XXL Nutrition

Kledingseason

Bezoekers in dit topic

meisjes plagen kusjes vragen
 
ik wil een dbb-meeting stiekem organiseren alleen snappen jullie het niet. Laag opgeleide mongolen :(
 
Hahaha die kleine:roflol:

Zie het al helemaal voor me, hoe dat knulletje zich druk zit te maken achter zijn computer.
 
zeg me 41 jarige heb je niks beters te doen dan op een forum te zitten

Grote mensen mogen hun tijd verspillen op een forum, daar zijn het grote mensen voor. Jij zou daarentegen lekker met je vriendjes buiten moeten spelen, in plaats van je de hele dag boos te maken op een forum. Knikkeren ofzo is heel leuk, hoor! :)
 
Grote mensen mogen hun tijd verspillen op een forum, daar zijn het grote mensen voor. Jij zou daarentegen lekker met je vriendjes buiten moeten spelen, in plaats van je de hele dag boos te maken op een forum. Knikkeren ofzo is heel leuk, hoor! :)

awh ik heb een gevoelige snaar geraakt oude knul?
 
ik wil een dbb-meeting stiekem organiseren alleen snappen jullie het niet. snip
In Gent, welke gym dan? Die waarin jij altijd zit te gluren naar de buffels in de douches?
(srs voorgevoel dat ik je vorige maand gezien hebt als je naar gym in Gent gaat)
 
In Gent, welke gym dan? Die waarin jij altijd zit te gluren naar de buffels in de douches?
(srs voorgevoel dat ik je vorige maand gezien hebt als je naar gym in Gent gaat)

Oké gezellig? Welke gym?
 
Dit is allemaal wel leuk om te lezen, hoog popcorn gehalte. Maar nu weet ik nog niet wat ik aan moet trekken deze zomer! Ik heb het idee dat we ergens off topic gegaan zijn :p
 
8 pagina's gejank, Cliffs...? :popcorn2:
 
Ik maak altijd leuke topics.
 
:D:D

Zo.... Heb me weer een kwartiertje kostelijk vermaakt, ga vooral door kinders.

:popcorn:
 
OP gespot in Gent

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Kom lachen over me lengte in real plsss
 
Back
Naar boven