AndroidHealthClinic
R

2e foto, zelfde dag als 1st pic.

• Media owner RaJa
  • Datum plaatsing
Stats uiteraard zelfde als bij 1st pic. foto van benen komt binnenkort.
je traint pas 2 jaar en je gebt nog nooit gekuurd dan moet je superaanleg hebben... ieergeval wel een toplichaam kerel

Verder wil ik melden dat je wel schitterende proporties hebt, van definitie en shape tot aan de vorm en manier van aanhechtingen op het bot. Je hebt het geluk dat je heel erg groot kunt worden zonder lelijk buffed te worden met jouw manier van bouw en gestalte. Een beetje ala Gunter Sliertkamp.

@Jaccis; Ik heb zelf een lichaam waarmee ik in mn eerste jaar tijd 20kg droge massa kon aanzetten en daarbij ben ik van nature erg droog. Daarna werd het plots een stuk moeilijker. Dat hij hier relatief snel geraakt zegt nog niks over zijn verdere progressie en daarbij is hij dus echt niet zo zwaar hoor. Hij heeft gewoon een beetje massa en een goeie definitie en verhoudingen. Daarom lijkt hij ook zwaarder.

Ziet er uitzonderlijk goed uit! Heb je soms familie uit Oostenrijk? Met de naam Schwarznogger of iets in die aard...? :-)

Damn.. in 2 jaar dit resultaat.. petje af..

of als er iets niet klopt petje weer op;)

Guardian, thnx again. Je hebt trouwens helemaal gelijk. Dit gewicht (95 kilo) heb ik al ongeveer 4 maanden en sta nu ook stil, qua gewichtstoename iig.

Het ligt toch aan aan het perspectief van de foto? De foto is gewoon zeer mooi genomen. Als iemadn net een pomp heeft gehad en er worden goeie fotos geschoten ziet het resultaat er helemaal goed uit.

super fysiek!
Verhuis nu naar amerika nu dat niets in je weg staat (werk,huis,vrouw).
En ga voor prof!

Erg netjes!

Ik ben zelf het eerste jaar (ik was toen 43) 18 kg (waarvan 14 kg vvm) aangekomen, door goed te vreten, dus waarom zou dit niet kunnen (temeer omdat hij nog lang geen 43 jaar oud is :) )

Post is een foto, desnoods alleen van je hoofd als je een pet op hebt.
Dan geloven we je en kunnen we zien dat dit echt is.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
RaJa
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
15.128
Aantal reacties
111
Beoordeling
0,00 0 reviews