Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Verder wil ik melden dat je wel schitterende proporties hebt, van definitie en shape tot aan de vorm en manier van aanhechtingen op het bot. Je hebt het geluk dat je heel erg groot kunt worden zonder lelijk buffed te worden met jouw manier van bouw en gestalte. Een beetje ala Gunter Sliertkamp.
@Jaccis; Ik heb zelf een lichaam waarmee ik in mn eerste jaar tijd 20kg droge massa kon aanzetten en daarbij ben ik van nature erg droog. Daarna werd het plots een stuk moeilijker. Dat hij hier relatief snel geraakt zegt nog niks over zijn verdere progressie en daarbij is hij dus echt niet zo zwaar hoor. Hij heeft gewoon een beetje massa en een goeie definitie en verhoudingen. Daarom lijkt hij ook zwaarder.
Guardian, thnx again. Je hebt trouwens helemaal gelijk. Dit gewicht (95 kilo) heb ik al ongeveer 4 maanden en sta nu ook stil, qua gewichtstoename iig.
Het ligt toch aan aan het perspectief van de foto? De foto is gewoon zeer mooi genomen. Als iemadn net een pomp heeft gehad en er worden goeie fotos geschoten ziet het resultaat er helemaal goed uit.
Ik ben zelf het eerste jaar (ik was toen 43) 18 kg (waarvan 14 kg vvm) aangekomen, door goed te vreten, dus waarom zou dit niet kunnen (temeer omdat hij nog lang geen 43 jaar oud is )