MuscleMeat
R

2e foto, zelfde dag als 1st pic.

• Media owner RaJa
  • Datum plaatsing
Stats uiteraard zelfde als bij 1st pic. foto van benen komt binnenkort.
Ziet er goed uit man, ik ben jaloers. Vooral omdat je er groter uitziet dan ik terwijl ik 3 cm korter ben en 10 kg zwaarder.

Ziet er goed uit, mooie dikke schouders !
Zeker mogenlijk in 2 jaar tijd al zal dit voor velen hier niet geloofwaardig zijn.
Ik (en de meesten hier denk ik zo) weet niet hoe je eruitzag voordat je begon met trainen, veel vergeten dat en denken dat iedereen begint met 0.0 spieren.
Als je al stevig gebouwd was, er de aanleg voor hebt, je eet en train-schema op orde hebt en pas begonnen bent (2 jaar noem ik pas) is dit zeker mogenlijk.

In ieder geval gefeliciteerd met je behaalde resultaat, geniet ervan deze zomer en gooi er dan een flinke bulk tegenaan en laat maar eens zien wat voor beest er volgend jaar kan staan.
En nu knallen!!!

hehe mooi fysiek man. Jij moet er echt 2 jaar voor geleeft hebben en enorm veel meeval gehad hebben met nooit ziek zijn enzo :).

Ik ben wel zeker dat dit natural kan, ikzelf kan altijd die weg opgaan natural, goed eten, goed slapen, hard trainen maar eenmaal ik ongeveer evenveel weeg als men grote met laag BF wordt ik telkens ziek (maagproblemen). Dus weet ik zeker dat als je gespaard wordt van ziekte dit zeker mogelijk is. Mag ik vragen welke baan je hebt en waaruit je suplementen cycle bestaat? Wat vreet je normaal op trainingsdagen en non trainingsdagen?

Heel goed fysiek, natural of niet, gewoon prima om op Zandvoort te verschijnen. Mijn complimenten!

Zeer mooi resultaat en ik ben ook 100 % zeker dat dit in 2 kan te behalen zijn , dus al die ongelovige lullen hier , hebben wss in 2 jaar maar 1/10 van dat resultaat behaalt en daardoor zo'n reacties .. kankers :rolleyes:

Naturel of niet, doe mij en DBB een plezier en start hier een logje.

Met daarin wat je train en hoe je het doet en hoeveel enz
Hoe je eet
Hoe je supplementeerd als je dat doet

Ziet er goed uit man, ik ben jaloers. Vooral omdat je er groter uitziet dan ik terwijl ik 3 cm korter ben en 10 kg zwaarder.

Ik ben korter en zwaarder dan jij, en toch zie je er 2x zo buff uit.

ik vind het verdacht dat 2 mensen korter en zwaarder zijn en er minder buff uit zien als jij op deze foto. of je hebt gewoon een foto geupload hier van iemand anders en hebt de stats gegokt of je bent gewoon een genetisch wonder. jij weet zelf de waarheid het beste ;) als jij het echt bent: succes en knallen met die balle en je kan er je brood mee verdienen!!! zet al dat gezeik van of jij het bent of niet om in motivatie om te trainen :D en als jij het niet bent wens in alsnog het allerbeste toe maar dan niet in de bb wereld ;)

(cijfer is voor als jij het echt bent)

Damn wat een monsterfysiek. Iedereen weer twijfelen of het echt is of niet natuurlijk :P

En absoluut NIET voor prof gaan, zou zonde zijn van deze toch nog enigzins athletische fysiek.

Een log zou idd super zijn.

@ Smoothmold & DJ Equalizer: Zit altijd rond 10 % bf, of lager, gemeten met huidplooimeter
@ Sephirothsnake: (kort antwoord voor nu)
* train minimaal 4 keer per week, hele jaar door, soms 5 keer.
* eet minimaal 5 keer per dag, op een vrije dag probeer ik 7 of 8 te halen.
* en ja supplementen (maar ook VEEL vitamines/mineralen) altijd.
mijn eerste supplement was Creavitargo, vorig jaar februari begonnen. (veel baat bij gehad)
vorig jaar zomer Testosting (niet echt veel aan gehad)
daarna 17HD (veel aan gehad)
Nu net klaar met Viraloid (redelijk tevreden)

Naturel, sorry man daarvoor draai ik in dit wereldje al wat te lang mee:)
Maar vind het wel een prachtfysiek hoe dan ook!!!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
RaJa
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
15.128
Aantal reacties
111
Beoordeling
0,00 0 reviews