AndroidHealthClinic
Aquaexplo
Foto Contests

Aquaexplo

Ik ben Aquaexplo, ik ben 20 jaar en ik train nu zo'n 2 jaar. Ik ben 1,86m en weeg rond de 81kg. Het grootste doel van meedoen aan de contest was een gezondere relatie met eten te krijgen om oa cravings te verminderen en tegelijkertijd een beter fysiek krijgen om mee te gaan bulken. Aangezien dit goed is gelukt, denk ik nu een betere basis te hebben om een goed voedingsschema samen te stellen en me daaraan kan houden.
Tof dat je mee hebt gedaan en ook daadwerkelijk je foto's hebt ingeleverd! :clap: Komt niet vaak voor dat iemand de balls heeft om zo jong al mee te doen en ondanks dat het fysiek in vergelijking met de andere deelnemers misschien nog niet daar is waar je het graag wilt hebben. De meesten zouden dan afhaken. Getuigt van doorzettingsvermogen! Respect daarvoor. Veel succes met je verdere doelen!
 
Respect en tof dat je mee hebt gedaan! :thumbs:
Ik kan wel degelijk progressie zien op de foto's. Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat je wat meer kg zou afvallen (2 kg als ik je log goed heb gevolgd), dat had m.i. wel mogelijk geweest.
Je bent pas 20; als je gemotiveerd door blijft trainen en gelooft in je doelen kom je er wel. Succes! :D
PS. En probeer ook te lachen tijdens het poseren hè ;)
 

Media informatie

Categorie
Contest 2019
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.189
Aantal reacties
25
Beoordeling
2,73 ster(ren) 55 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
DBB contest collage 2019.jpg
Bestandsgrootte
191,4 KB
Dimensies
1200px x 1200px

Deel deze media

Back
Naar boven