MuscleMeat
G

armpje

• Media owner gekkepitte
  • Datum plaatsing
ben net weer wat begonnen 17 jaar heb nog een lange weg te gaan dat besef ik goed graag (helpende ) kritiek 33 cm train net sinds 3 weken 5 dagen per week 2 kg gegroeid gaat nu nog hard
zker ben daar nu wel achter geloofde eerst niet zo van dat eten maar nu eet ik gewoon schofterig veel voor mijn doen ik neem mee naar mijn werk 10 plakken 500 gram kwark banaantje appeltje liter melk savonds normaal eten paar eier ben aant opbouwen met eten kon eerst met moeite 5 plakken op gewoon proppen en kauwen heb gelukkig veel motivatie door de (ervaren ) leden bij de sportschool waar ik veel hulp van krijg dus das ook een voordeel

best goeie biceps hoor.. verwacht niet te veel positieve reacties, gewoon lekker voor jezelf gaan man

komt goed

ja hier kunnen we nog niet op beoordelen e.
Post maar binnen half jaar je resultaat.

1 tip: gebruik een punt aan het eind van je zinnen. Want je teksten lezen is echt vermoeiend :)

gebruik ik teveel supplementen of lijkt die bicep op een gigantische capsule? :|

geen dis ofzo, t schoot ff door me hoofd

ik gebruik helemaal geen suppletement , alleen veel brood en eieren en kwark banaan dat soort spul ook geen whey en creatine waar ik wel wat mee wil gaan beginnen

M
Nou t begin is er. Hoe ziet je armpje er nu uit? Mijn armpje is nog kleiner als die van jou, dus ben ik heel benieuwd en wens ik je heel veel succes!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
gekkepitte
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.254
Aantal reacties
19
Beoordeling
0,00 0 reviews