Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
1 ik sta kurkdroog en doe er dus zoveel mogelijk aan om dat tegen te gaan,maar da blijft moeilijk om bij te kweken
2 ik ben niet van plan om de pro-weg op te gaan,wat BB betreft
3 ik heb ook nog een (ander) leven...
goh, m'n foto (galerij dus ) is toch ook van voor ik begon (een maandje geleden ), is toch niets speciaal aan ? begin nu echt niet te denken dat je al een beer bent
moest je nou een armomtrek van 40 hebben etc, dàt zou speciaal geweest zijn
gl gewenst en een 9 voor die kloot "sportslive" z'n punt te corrigeren
@ Guido => De (pro) fotograaf zag dat ik toch wel iets van spieren had en wou daar een foto van trekken. Ik moest daarbij in die houding staan. Toen dacht ik helemaal nog niet om echt BB te gaan doen. Veel recentere foto's van mijn lichaam heb ik niet. Toch niet sinds ik begonnen ben met BB. En voor de rest zie ik het nut niet in om zo elke week,ofzo fotootjes van mezelf te trekken om het te kunnen showen. Sorry,zo ben ik niet... Als ik een mooie foto heb,zal'k die laten zien,maar voor de rest... En nee,hoor. Ik vat het niet verkeerd op. Het voelt natuurlijk wel aan als een steek,maar ik leer eruit.
@ Juriaan => mjah,zoals ik tussen haakjes al zei (bij mijn foto) : je MOET me NIET geloven,hé...