Fitness Seller
Don Fruto

Back (in time)

• Media owner Don Fruto
  • Datum plaatsing
Bodyshot van mijn rug... nog voor ik begon te trainen. (believe it or not! => tis de waarheid)
Voor het trainen? Kan ik sterk geloven, volgens mij is dit 2 weeks out voor de O.

Ben geen advanced BB'er noch mega-forum fanaat. What does it mean?

en monster triceps??? ik was het minste content over mijn armen en borst... Maar die zijn nu al deftig bijgewerkt,hoor!

(sorry moest die quote op nix trekken,weet ni hoe dat moet)

Don Fruto zei:
Ben geen advanced BB'er noch mega-forum fanaat. What does it mean?

en monster triceps ik was het minste content over mijn armen en borst... Maar die zijn nu al deftig bijgewerkt,hoor!

(sorry moest die quote op nix trekken,weet ni hoe dat moet)

Kom op, jezelf in de maling nemen is tot daaraantoe maar ons neem je niet in de maling. Dat ben jij 2 weken voor de mister Olympia begint.

Speel je ook Animal Crossing op de DS?

Post gewoon recente foto's in een 'normale' gangbare pose in een 'normale' omgeving en de commentaren zullen aanzienlijk zinvoller zijn.

Vat dit niet verkeerd op ofzo!

Hehe,Balboa... das goed geprobeerd! Maar...

1 ik sta kurkdroog en doe er dus zoveel mogelijk aan om dat tegen te gaan,maar da blijft moeilijk om bij te kweken
2 ik ben niet van plan om de pro-weg op te gaan,wat BB betreft
3 ik heb ook nog een (ander) leven...

goh, m'n foto (galerij dus :) ) is toch ook van voor ik begon (een maandje geleden :p), is toch niets speciaal aan ? :x begin nu echt niet te denken dat je al een beer bent :cool:
moest je nou een armomtrek van 40 hebben etc, dàt zou speciaal geweest zijn ;)

gl gewenst en een 9 voor die kloot "sportslive" z'n punt te corrigeren ;)

Redelijk droog maar niet bijzonder.
Het is te zien dat de armen en schouders nog nooit getraind zijn.

Kortom: hit the Gym.

@ Guido => De (pro) fotograaf zag dat ik toch wel iets van spieren had en wou daar een foto van trekken. Ik moest daarbij in die houding staan. Toen dacht ik helemaal nog niet om echt BB te gaan doen. Veel recentere foto's van mijn lichaam heb ik niet. Toch niet sinds ik begonnen ben met BB. En voor de rest zie ik het nut niet in om zo elke week,ofzo fotootjes van mezelf te trekken om het te kunnen showen. Sorry,zo ben ik niet... Als ik een mooie foto heb,zal'k die laten zien,maar voor de rest... En nee,hoor. Ik vat het niet verkeerd op. Het voelt natuurlijk wel aan als een steek,maar ik leer eruit.

@ Juriaan => mjah,zoals ik tussen haakjes al zei (bij mijn foto) : je MOET me NIET geloven,hé...

Yow Vince! Jah,stel u voor dat ik bijzonder droog was... Dan zag je me helemaal niet meer staan! :D

@ BoTo => Ik ben zeker geen beer. Ik aas ook niet op (hoge) scores op mijn foto,maar het is wel mooi meegenomen. Anyway,thx voor je commentaar!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Don Fruto
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.604
Aantal reacties
40
Beoordeling
0,00 0 reviews