Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Misschien ligt het aan mij maar behalve je kapsel zie ik geen verandering tussen de 2 foto's.
A
Ano_7319
Belichting en bruining zijn iets beter. In 4 maand moet je geen wonderen verwachten tenzij je zwaar aan de roids zit (wat hier zeker niet het geval blijkt)
Ligt het aan de voeding of is 2 maal in de week trainen gewoon te weinig om progressie te maken? Ik doe nu op een maandag borst, triceps en buik. En op een woensdag rug, schouders, biceps en benen.
iets smaller taille, that's it helaas. verder zie ook geen verandering of het moet het kleurtje zijn.
je mag in 4 maanden geen wonderen verwachten, maar enige vooruitgang moet er toch wel te halen zijn. dus je doet iets fout, met je voeding of je schema (2 x trainen per week is niet erg veel, kan me niet voorstellen dat je alle spiergroepen in één training goed kan afwerken, dus dan train je sommige spiergroepen maar één per week?)
Ik lees in je post van een paar minuten geleden dat je inderdaad alle spiergroepen maar één keer per week traint. Dan kun je weinig progressie verwachten, hooguit wat onderhoud. Je moet zeker naar 2 x per week per spiergroep (dus 4 trainingen per week). of heb je daar geen tijd voor/trek in?
Bullshit vriend, veel jongens hier trainen een spiergroep maar 1 x per week....
Daar ligt het echt niet aan, hij moet vreten, dan ga je pas verschil zien.
Ik wil wel wat meer progressie. Maar om eerlijk te zijn eet ik inderdaad niet echt als een bodybuilder. Wel neem ik voor elke training, 30 minuten van tevoren creatine in en drink ik veel water tijdens het trainen.
Dus volgens jullie moet ik gewoon 4x in de week trainen. 2x een spiergroep?
Ga alle stickies door lezen! en ga nu eerst een paar borden brinta en dergelijke naar binnen werken, vreten vreten vreten en hier goed lezen, dan kom je er.
je taile is wel smaller geworden waardoor je wel wat meer v vorm krijgt maar helaas hebben ze hier wel allemaal gelijk let op je voeding eet meer en ik zou toch of 3x per week fulbody of 4x per week 2 groepen per dag denk dat je dan wel wat meer progresie maakt