XXL Nutrition
N3snarf

Huidig

• Media owner N3snarf
  • Datum plaatsing
Eerst en Huidig. 4 Maanden tussen tijd denk ik.

2 daagse training in een week. Heb vooral me rug onder handen genomen.

Laat weten wat je ervan vind en wat ik nog voor oefeningen zou moeten doen zou ik zeggen.
Misschien ligt het aan mij maar behalve je kapsel zie ik geen verandering tussen de 2 foto's.

A
Belichting en bruining zijn iets beter. In 4 maand moet je geen wonderen verwachten tenzij je zwaar aan de roids zit (wat hier zeker niet het geval blijkt)

ik zou maar eens gaan twijfelen over je trainings- en voedingsschema.

ik heb echt even zitten kijken... maar kan echt geen punt vinden waar ik verbetering in zie.

Ligt het aan de voeding of is 2 maal in de week trainen gewoon te weinig om progressie te maken? Ik doe nu op een maandag borst, triceps en buik. En op een woensdag rug, schouders, biceps en benen.

iets smaller taille, that's it helaas. verder zie ook geen verandering of het moet het kleurtje zijn.
je mag in 4 maanden geen wonderen verwachten, maar enige vooruitgang moet er toch wel te halen zijn. dus je doet iets fout, met je voeding of je schema (2 x trainen per week is niet erg veel, kan me niet voorstellen dat je alle spiergroepen in één training goed kan afwerken, dus dan train je sommige spiergroepen maar één per week?)

Ik lees in je post van een paar minuten geleden dat je inderdaad alle spiergroepen maar één keer per week traint. Dan kun je weinig progressie verwachten, hooguit wat onderhoud. Je moet zeker naar 2 x per week per spiergroep (dus 4 trainingen per week). of heb je daar geen tijd voor/trek in?

Bullshit vriend, veel jongens hier trainen een spiergroep maar 1 x per week....
Daar ligt het echt niet aan, hij moet vreten, dan ga je pas verschil zien.

Ik wil wel wat meer progressie. Maar om eerlijk te zijn eet ik inderdaad niet echt als een bodybuilder. Wel neem ik voor elke training, 30 minuten van tevoren creatine in en drink ik veel water tijdens het trainen.

Dus volgens jullie moet ik gewoon 4x in de week trainen. 2x een spiergroep?

Ga alle stickies door lezen! en ga nu eerst een paar borden brinta en dergelijke naar binnen werken, vreten vreten vreten en hier goed lezen, dan kom je er.

1 keer per week alle spiergroepen trainen is voldoende , werkt voor mij het beste zelfs!

waarom niet het eerste halfjaar / jaar 3 per week fullbody, daarna splitten,
goed voedingsschema maken (500 kcal meer dan je nodig hebt)

dude, kom op zeg.. dit is niks.. ga je eens verdiepen in de sport in plaats van foto's posten

je taile is wel smaller geworden waardoor je wel wat meer v vorm krijgt maar helaas hebben ze hier wel allemaal gelijk let op je voeding eet meer en ik zou toch of 3x per week fulbody of 4x per week 2 groepen per dag denk dat je dan wel wat meer progresie maakt

Je bent gebruind, maar dit is een bodybuilding forum, we willen verandering in spieren zien.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
N3snarf
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.108
Aantal reacties
27
Beoordeling
0,00 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
Hewlett-Packard HP PhotoSmart R707 (V01.00)
Opening
ƒ/2.8
Brandpuntsafstand
8,0 mm
Blootstellingstijd
1/60 seconde(n)
ISO
100
Bestandsnaam
eerst.JPG
Bestandsgrootte
70,2 KB