MuscleMeat
L

SSA51962

• Media owner lilbro
  • Datum plaatsing
Ik ben begonnen met trainen op mijn 16de, en heb dat zo 'n anderhalf jaar vrij intensief gedaan. Daarna ben ik gestopt door een te druk leven (school..), maar heb me met eigen materiaal zowat op peil proberen houden.

Nu ben ik van plan me opnieuw in te schrijven in een sportschool, om er nog eens serieus tegen aan te gaan ;)

Alle tips zijn welkom!

een 9 ??

niet beetje erg hoog?

verdre wel nethjes, wel droog.. mu massa nog :)

happymar geeft op alles en iedereen een 9?

als dit is nadat je een hele tijd niet meer getraint hebt, ben ik jaloers op jou genen.

hoi,
ik zoek atletische modellen voro fotoshoot.
Hele mooie rug zou te zien.
mail me even je foto's en gegevens
info@malemodel.nl

@ Sportslive: Ben exact 2 jaar geleden gestopt, daarna wel nu en dan thuis bijgetraind. Nu een half jaar volledig gestopt.

@ malemodel: Dank je, maar toch niet echt geinteresseerd...

M
Zien er stevig uit hoor die armen, als ik jou was zou ik daar ook nog even mee aan de gang gaan.
Hoe groot zijn je biceps nu?
En ja mooie rug.
succes met trainen benieuwd naar nieuwe fotos

P
f**k it man, waarom krijg ik zo laag en hij zo hoog, ik vind mijn rug beter maar tja jullie stemmen...... deze foto is gewoon door de knieën genomen en de mijne is door iemand genomen die 2 koppen groter is, dat wekt denk ik ook verschil

goede rug!

probeer bij volgende foto je armen wat hoger te doen! komt je rug dnek ik beter uit! dus schiet die foto maar even jah:P

Ik neem aan dat je geen powertraining doet. Je traint thuis (pompen, chinnen..). Om meer massa te winnen moet zwaardere gewichten tillen. Maar dat is pas aan te raden als je 18 jaar bent. Succes!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
lilbro
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.872
Aantal reacties
18
Beoordeling
0,00 0 reviews