Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben begonnen met trainen op mijn 16de, en heb dat zo 'n anderhalf jaar vrij intensief gedaan. Daarna ben ik gestopt door een te druk leven (school..), maar heb me met eigen materiaal zowat op peil proberen houden.
Nu ben ik van plan me opnieuw in te schrijven in een sportschool, om er nog eens serieus tegen aan te gaan
Zien er stevig uit hoor die armen, als ik jou was zou ik daar ook nog even mee aan de gang gaan.
Hoe groot zijn je biceps nu?
En ja mooie rug.
succes met trainen benieuwd naar nieuwe fotos
f**k it man, waarom krijg ik zo laag en hij zo hoog, ik vind mijn rug beter maar tja jullie stemmen...... deze foto is gewoon door de knieën genomen en de mijne is door iemand genomen die 2 koppen groter is, dat wekt denk ik ook verschil
Ik neem aan dat je geen powertraining doet. Je traint thuis (pompen, chinnen..). Om meer massa te winnen moet zwaardere gewichten tillen. Maar dat is pas aan te raden als je 18 jaar bent. Succes!