Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
k zie gewoon vet d uidelijk dat dit photoshop is.. of ik ben echt scheef gaan kijken..
zijn boven lichaam glimt zijn hoofd niet.
zijn nek en onderarm naar bovenarm en zijn navel zitten rare kleurmengingen en verkeerde verhoudingen.. kijk goed..
wat een dwaze als de lichtval van achtere komt hoe kan zijn gezicht dan ooit belicht worden:S En mijn hoofd word ook minder snel bruin dan me lichaam...
Ik trainde toen iets van 6 jaar is nu al ruim 2,5jaar geleden en ja foto's zijn op oude steenfabriek in oosthoven(ravels) genomen en nee geen photoshop en ja heb nu ook meer aandacht aan onderarmen en biceps en triceps besteed, trouwens die andere foto is al ruim jaar later genomen en zie je al wat verschil. Ik was toen 27 jaar. Thanks voor de ratings.
P
PittFan
jongeeeeeeee. iedereen die dit neit goed vind is jaloersss, je betn gewoon superr mannelijk en je hetb gewoon aanleg, punt een 8,5 klaar!