MuscleMeat
Q

rug : eerst en nu

• Media owner Quinn1983
  • Datum plaatsing
Wilde eerst geen foto''s plaatsen omdat ik bij lange na niet de bouw heb om te laten zien. Omdat ik van mijn ondergewicht afwilde ben ik gaan zoeken op internet en kwam terecht bij een voedingsschema (van RvR) hier op dbb. Dit heeft mij zeer goed geholpen vind ik zelf. Vooral omdat ik al jaren aan't sukkelen was om bij te komen. De tip die ik mensen nu mee kan geven is om dietistes en doktoren te vergeten en gewoon zo'n goed schema volgen. Ik ben i.i.g. blij dat als ik op de weegschaal sta ik nu geen ondergewicht meer zie. Ik ben nog steeds mager maar daar ben ik aan het werken en hoop samen met jullie genoeg vooruitgang te boeken. Vandaar het plaatsen van deze foto's. Ik bedank iedereen, in speciaal RvR, voor de tips!

Excuses voor de slechte poses.

Q.
Echt super hoor, toch ook wel een net aantal kg's schoon bijgekomen, ga zo door zou ik zeggen, nu een beest worden

buiten het feit dat je minder droog bent, zou ik je toch niet meegeven dat je 12,5 kilo bijgekomen bent

jong roeletroeleke waar heb jij je ogen zitten, dat is toch overduidelijk te zien of niet dan. hij ziet er in ieder geval niet meer uit als Willem de Knokenkoning! laat hem maar lullen, je bent goed bezig jong volhouden

Zoveel kilo in zo'n korte tijd en niet veel vet bijgegekomen?
Echt een heel goede prestatie man!
Je hebt wel een duidelijk, beetje rare V-vorm en wat last van gathaar hehe

Wow mensen, bedankt allemaal voor jullie snelle reacties.
Had niet verwacht dat jullie dit zo'n goede vooruitgang zouden vinden.
Zelf merk ik wel wat verschil en denk dat ik vooral overal nog wat flinker mag worden en in speciaal de borst. Daar zie ik trouwens wat rare vormen in, maar die foto kan ik pas morgen plaatsen i.v.m. limiet van één foto per dag.

Ik had beter recht voor de camera kunnen staan zie ik bij beide foto's. De vorm van de rug is bij mij sowieso niet echt symmetrisch. Ik zie dat ik op een andere foto er recht voor sta en het iets beter klopt allemaal.

In ieder geval bedankt voor de, voor mij, super reacties!

Q.

kan je misschien je schema eens uploaden? :)

OT: goede progressie in korte tijd netjes!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Quinn1983
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.206
Aantal reacties
21
Beoordeling
0,00 0 reviews