MuscleMeat
Speer

PvH6

• Media owner Speer
  • Datum plaatsing
23 jaar oud, 1.81 meter lang, 83 kg zwaar, train nu 2,5 jaar en ben begonnen met ruim 60 kg. Na een matige periode boek ik nu weer langzaam wat vooruitgang, al blijft o.a. borst achter.

Minder recente foto's : http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/kleine-verbouwing-59048/

Mwah, ik zie graag wat meer harde contouren. Maargoed, het is natuurlijk ook een kwestie van aanleg. Ik heb relatief dikke armen waar ik vrij weinig aan werk, de ander een volle bost, weer een ander brede schouders...

Ik werk er iig aan, probeer nu ook 2 x per week borst te pakken.

Je bent veel bijgekomen maar ook veel vet bijgekomen. Kon beter in die tijd, toch sterke progressie sinds je 65 woog. Probeer wat cardio erbij te nemen, als dat nog gaat met je intensief schema

op die benen had je in 2,5 jaar een hoop massa kunnen zetten.

squaten tot je er bij neervalt!!!

Aardig wat massa bijgekomen. Werk wel hard aan je benen. Is spijtig dat je die wat verwaarloosd hebt.

Ja, cutten, ik weet het, maar ik wil eerst wat meer volume kweken. Heb ook ene mindere periode achter de rug met een gemiddelde van maar 2-3 keer per week sporten. Zit nu weer op 3 - 4 keer per week incl. 1 dag benen.

Yep, doe ik. Ben nu weer twee kilo lichter, zit sinds woensdagmiddag ziek thuis, griep te pakken en heb maar weinig eetlust gehad. Morgen weer serieus beginnen. :)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Speer
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.204
Aantal reacties
19
Beoordeling
0,00 0 reviews