MuscleMeat
R

verschil aug. 2006 en 3jan. 2007

• Media owner rigo112
  • Datum plaatsing
Ik ga vanaf eind feb. beginnen met cutten. Maar probeer vanaf nu wel al op te letten met wat ik allemaal eet,zodat ik zeker niet dikker wordt.
1ste foto 76kg
2de foto 88kg

benieuwd wat we te zien krijgen na de cut, je hebt iig lekker gevreten :)

K
Heel netjes wat je in 4maanden voor elkaar hebt gekregen.
Maar zo als je zelf al zei zorg er voor dat je bf niet veel meer stijgt.

Voor het fysiek wat eronder zit een 7. Maar de progressie vind ik te verwaarlozen, het lijkt (ik kan me vergissen) alsof je alleen vet bent aangekomen.

eens met appeltaart. zonde dat je nu pas op je eten gaat letten nu het al te laat is. je bent 12 kilo aangekomen in 5 maanden. wat denk je zelf :scratch: no offence hoor maar je zal weinig resulaat boeken, te meer omdat je met cutten ook wat VVM moet inleveren zodat je netto niet veel overhoudt. Alleen het cutten naar de 10% red je zonder massaverlies niet in een half jaar. Ik kan het je vertellen......

stel me ook vragen met wat eronder zit! maar ik duim voor jou dat je er nog wat aan over houdt hé! en moest dat niet zo zijn dan moet je je lessen eruit trekken hé en wat cleaner proberen te bulken!
maar... het vel van de beer niet verkopen voor hij geschoten is, als je lekker getraind hebt dan zal je er wel iets van over houden hoor!

je hebt niet meer spieren dan op de 1e foto.
alleen meer vet en vocht.
als je gaat cutten moet je nog maar eens een foto nemen.
leg die naast de 1e en zoek de verschillen.

Ja inderdaad, op de eerste foto ben je veel gespierder !
Dus............Ik hoop dat daar nog wat van over is. Je ziet er in ieder geval niks meer van.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
rigo112
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.411
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 0 reviews