5 5 50 Dollar 31 jan 2007 thx man! arm is nu 45cm ofzo...traps zal wel aan foto liggen denk ik..heb mn schouder iets teveel omhoog mja is ook kut om zelf met tel een foto te maken.
thx man! arm is nu 45cm ofzo...traps zal wel aan foto liggen denk ik..heb mn schouder iets teveel omhoog mja is ook kut om zelf met tel een foto te maken.
Marky 31 jan 2007 Ziet er goed uit, goed formaat. De 50 cm is wel haalbaar als je armen accentueerd. Post eens een most muscular, Lat Spread of nog een andere pose.
Ziet er goed uit, goed formaat. De 50 cm is wel haalbaar als je armen accentueerd. Post eens een most muscular, Lat Spread of nog een andere pose.
iron devoted 31 jan 2007 damn das goed!!!is het ook nog naturel??niet dat het iets af doet aan de fysiek ofzo hoor!
P P Purple 31 jan 2007 Ik wil niet lullig doen maar deze foto wordt op AR gebruikt door proffesionalmuscle. Jij bent daar ook lid maar als 50 dollar. En aangezien hij de foto eerder geplaatst heeft geloof ik niet dat jij dit bent. Of heb je op AR 2 accounts
Ik wil niet lullig doen maar deze foto wordt op AR gebruikt door proffesionalmuscle. Jij bent daar ook lid maar als 50 dollar. En aangezien hij de foto eerder geplaatst heeft geloof ik niet dat jij dit bent. Of heb je op AR 2 accounts