Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Is een leuke sportschool ja maar echt een salonnetje... geen petje geen "blotere" hemdjes als dit. dumbells niet hoger als 30 en ik moet nog tot eind mei... had een jaar abbo maar had niet verwacht dat ik zo snel tegen de limieten aan zou zitten aangezien we veel apparaten hebben waar geen extra gewicht op kan... bankdrukken e.d. gaat uiteraard nog prima maar leg press gaat maar tot 200 extensions tot 100 hamstrings tot 50 calf tot 140... net als met shrugs... kom op zeg 30 kg is gewoon een *** gewicht. daar moet je gewoon lekker met 120 tegen aan knallen!! dus die pak ik dan ook gewoon met stang nee maar tis jammer dat ik daar weg moet maar anders ga ik onder mijn kunnen trainen.
oh ja en die dingen onder mijn oren zijn tunnels. ik heb als andere "hobby" tattoo's en piercings zoals je al had kunnen zien op de foto's. heb 4 piercings en 17 tattoos... en die oren zijn opgerekt naar 18 mm!! haha