XXL Nutrition
Animallegs

Even een foto'tje

• Media owner Animallegs
  • Datum plaatsing
Even lekker op de foto in de sportschool.
wel veel massa, maar ook een hoop vet, ik geef je een 8 gezien de periode waarin je deze fysiek hebt opgebouwd.

Is een leuke sportschool ja maar echt een salonnetje... geen petje geen "blotere" hemdjes als dit. dumbells niet hoger als 30 en ik moet nog tot eind mei... had een jaar abbo maar had niet verwacht dat ik zo snel tegen de limieten aan zou zitten aangezien we veel apparaten hebben waar geen extra gewicht op kan... bankdrukken e.d. gaat uiteraard nog prima maar leg press gaat maar tot 200 extensions tot 100 hamstrings tot 50 calf tot 140... net als met shrugs... kom op zeg 30 kg is gewoon een *** gewicht. daar moet je gewoon lekker met 120 tegen aan knallen!! dus die pak ik dan ook gewoon met stang ;) nee maar tis jammer dat ik daar weg moet maar anders ga ik onder mijn kunnen trainen.

Hooi!!

oh ja en die dingen onder mijn oren zijn tunnels. ik heb als andere "hobby" tattoo's en piercings zoals je al had kunnen zien op de foto's. heb 4 piercings en 17 tattoos... en die oren zijn opgerekt naar 18 mm!! haha

Werk aan je biceps, en iets droger zou beter zijn.. maar die massa zit er zker

nette massa een 10 omdat die scrale ecto's altijd hoge cijvers krijgen terwel ze geen massa hebben !!

Brute massa, een 9.
Nog ff verder knalle en dan dat BF omlaag zien te krijgen.
Succes!

ziet er goed uit!
Je heb al een mooie aanleg ervoor hard trainen en je wordt een beest

je Tattoo's vintik ook vet!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Animallegs
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.581