AndroidHealthClinic
DjcOnBass

Spierballetje

• Media owner DjcOnBass
  • Datum plaatsing
Ik ben nu een maand niet gaan trainen ( beetje )
omdat ik geen geld voor de sportschool had.

maar ben wel heel wat gaan eten.
Eten kerol maar dat heb je nu al gelezen denk ik.
Ik persoonlijk ben een voorstander van niet te droog trainen.
Maar gewoon lekker zwaar gaan knallen en eten!!

Ik vind het bijna slecht te noemen, sorry....
Je hebt geen vooruitgang, en je hebt ook niet geleerd van je vorige pics schijnbaar. Mijn tips, zoek de goedkoopste vieste sportschool met een krachthoek. Haal elke dag een big-mac extra [of iig, eet een stuk meer ^^] En post over een half jaar een progresspic. Ik bedoel het zeker niet slecht, zie het als kritiek waar je wat aan hebt :D

[oja, een goede pose bij genoeg licht zou ook helpen volgende keer]

Geef je een 8 voor het grote lef dat je hebt. Post over exact 1 jaar weer een foto, ben erg benieuwd!

gay killa, ik compenseer trut, lees invervolg eens de hele tread!
Nerdje haha ik zal jou poppie!

hmmm.. ik herken het in mezelf. Jaar geleden was ik ook zo. Kwam bijna niks aan totdat ik "echt ging eten". Dat sloeg bij mij echt aan.. probeer het ook is.

Vooropstaande: EERST (leren) goed,veel, gericht te eten. das bij jouw bouw ( super ecto) het aller belangrijkste. probeer dus zo goed mogelijk te eten. \jij redt het jammer genoeg niet met, '' zomaar wat veel eten''... wanneer dit voor 90% in orde is heb ik een tip voor je:

De tip: koop goedkope wheygainer een kilo of 5-10 en maak tussen je goed opgesteld voedingschema door (minimaal 5 x p. dag eten) 2 grote chocolade massa bomen ( shake beker: 500-650 ML chocomel, halvolle of volle + 2-3 eetlepels wheightgainer = 450 a dikke 1000 kcal per shake x 2 dus) wanneer dit niet voldoende mocht zijn 3x per dag.

1. Dit lijkt heel veel ( is het ook :)) maar jij kunt het met je bouw prima hebben, zonder hoge vetpercentages.
2. wanneer je dit waarschijnlijk doet, kom je aan: massa,vocht,vet met als veelal het gevolg: sterker, dus meer gewicht aankunnen = harder trainen is meer honger hebben = meer eten = beter,harder groeien =................

Vul de rest zelf maar in!

Succes !! Eerst zorgen dat je eetschema dus behoorlijk op pijl is!

Ik denk dat al veel gezegd is en dat je wel wat aan de adviezen heb. Het enige wat ik nog toe wil voegen is "Geduld". Op langere termijn zal er zeker progressie zijn. Succes!

Jezus kerel, als de dokter zegt dat appels gezond voedsel zijn, moet je natuurlijk niet luisteren als hij Mengele heet. Godmiljaarse kwezel

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
DjcOnBass
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
10.043
Aantal reacties
54
Beoordeling
0,00 0 reviews