XXL Nutrition
ubejoran

ik deadlift mijn trainings maat op de achtergrond

• Media owner ubejoran
  • Datum plaatsing
hier even een andere foto omdat op de vorige zoveel comentaar was gr's ;) ik hoop dat deze beter is anders is er morgen nog een herkansing :P
maar het ging mij meer om het idee dat jullie tog zagen dat ik mijn borst niet naar vore drukte en dat ik tog wel echt massa heb ofja een beetje dan ;)

bankdrukken Recht 110KG Schuin 85KG Deadlift 130KG Hammer Curl 30KG p/a Squate 200KG en dan ben ik op het moment bezig met 8 sets van 3

Stukke beter deze foto. Armen zien er goed uit en ik zie toch een aardige borst onder je shirt zitten. Een 9 om mijn vorige cijfer recht te zetten ;) anders een 8 :thumbs:

Ziet er goed uit en zeker voor je leeftijd, maar squat van 200kg is gewoon onrealistisch met jou lichaam.Zeker als je nog maar 130kg deadlift.

squat is in zon rek ik kan daar ook wel foto van maken als jullie het niet geloven....
ik heb alleen gister toevallig mijn benen getraint dus dat word dan volgende week...
dus jullie zien de foto wel voorbij komen ;)

200kg squatten weet ik ook zeker dat je dat niet lukt. ik train 3 jaar, deadlift 240kg en squat 220kg. ik zou denken dat jij doormidden breekt met 200kg op je nek haha.

maar het ziet er niet verkeerd uit, zker niet voor een jaartje trainen. wat meten je armen?

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
ubejoran
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.486
Aantal reacties
50
Beoordeling
0,00 0 reviews