AndroidHealthClinic
R

2e foto, zelfde dag als 1st pic.

• Media owner RaJa
  • Datum plaatsing
Stats uiteraard zelfde als bij 1st pic. foto van benen komt binnenkort.
@jokke69: Wat wil je dat ik zeg of doe: uitslagen van mijn bloedtests naar je opsturen??? Kom op zeg, geef me dan een goeie reden waarom ik zou moeten liegen over het feit dat ik kuur (wat ik dus niet doe).

Tenzij je Creavitargo met Testo-sting een heftige kuur vind, dan ben ik erg schuldig...

het is wel naturel haalbaar denk ik, met de juiste genen, kennis en doorzettingsvermogen..bij mij op de gym loopt ook iemand rond die zo'n lichaam heb..90 kg bij 8/9 % bf en ik weet dat hij naturel is...maar goed heel mooi lichaam raja...goed zo door

oja raja..ga op vakantie waar alle chickies lekker zijn..f showen opt strand en je neukt je een slag in de ronde :D succes

@ SanderM: Nou ik heb iig geen foto ge-upload en stats gegokt. Die sportschool waar ik in sta is the sportsclub in drachten. Er zijn hier vanzelf wel gasten die dit kunnen bevestigen. Kijk anders maar op http://www.thesportsclub.nl/fitness/fitnesscardiofitness/index.html daar zie je de schutting achtige dingen die ook mijn foto staan. Nu tevreden...

netjes hoor idd naturel of niet je moet er toch voor knokken en voor 2jaar denk ik dat het wel haalbaar is maar heb er geen evaringen mee:D

Met een split 2 jaar trainen en dit(natural) eruit halen maak je mij in ieder geval niet wijs voorlopig,al zei je dat je gekuurd had vond ik het nog een vet resultaat.
Dit cijfer is dan ook gewoon hoe goed dat ik vind dat je eruit ziet!

Echt indrukwekkende fysiek.
Open een log zoals er al velen hebben gezegd!

Nou 'k eb al geantwoord mooie fysiek , maar begrijp niet , wrm dit onmogelijk zou zijn zonder te kuren ofzo ??? Tis niet dat ie er supersupersuper uitziet , gwn mooi al , op paar jaartjes haalbaar denk'k wel mits enige kennis van zaken zoals al eerder gezgd is

Raja, ik ben nieuw op het forum en ik zag je foto, en ik moet zeggen echt fantastisch! Dit vind ik echt de perfectie ! Echt waar, super gewoon! Proficiat!

Zou je is zo vriendelijk willen zijn om je exacte borstschema door te posten of te mailen. Thx

heel goed haalbaar naturel..

hoef je geeneens goede genen voor te hebben, een beetje doorzettingsvermogen is al voldoende..

de mensen die zullen zeggen dat ze korter zijn en zwaarder, maar toch minder impressive, zullen waarschijnlijk redelijk hoog in bf% zitten..

keep up the good work! en blijf gemotiveerd!

nogmaals bevestiging voor de ongelovigen; kheb vorig jaar bij RaJa in de klas gezeten en het is hem echt! :)

Dit is echt wel haalbaar. Deze foto is gewoon goed genomen. Ik vind je vorige foto slechter.

Iedereen zegt dat je het prof circuit in moet gaan. Maar dat slaat echt helemaal nergens op. Ten eerste weet je niet hoe je reageert op aas. En hij is een beetje lang..

Mooi fysiek trouwens :thumbs:

@ CD2M: Thnx man
Ik heb geen vast schema voor borst. Onder andere omdat ik soms alleen train. Laatste borsttraining (dat was toen deze foto's zijn genomen) zag er zo uit:
1. Bench press, 2 opwarmsets, 4 working sets
2. Incline dumbell press, 4 working sets
3. Machine Flyes (met handgrepen, dus geen elleboogholte-buster), 1 opwarmset, 3 working sets
4. overhead (met dumbell), 2 working sets

Er komt een keer een foto van een serieuze jongen die echt traint en zie de reacties....

Gewoon goede aanleg! Wees er blij mee en ga door met trainen.
Ben je nog van plan ooit wedstrijden te gaan draaien?
Misschien kun je nog eens een foto met benen sturen.

Succes!!

:roflol: nu al aan het nadenken over verhuisen naar de VS?

vrij aardig fysiek, post over een jaar maar nog is een foto

een zeer nuttige bijdrage van het vertellen dat verhuisen met een Z schrijft.

veel succes in de USA :roflol:

hartstikke mooie fysiek, zou willen dat ik er over een jaartje zo uit zou zien maar dat is een utopie denk ik :P

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
RaJa
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
15.130
Aantal reacties
111
Beoordeling
0,00 0 reviews