AndroidHealthClinic
Beast N°1

Image569

• Media owner Beast N°1
  • Datum plaatsing
hier zie je rug en schouders beter op, heb ze toch al goed bijgetrokken de laatste 4 weken tov ervoor. juist meer deads doen, maar binnen weekje of 2-3 is dat gefixt!

en ff een maatje gevraagd om op play te duwen hèhèhè want altijd die muis in de hand houden fixt geen goeie pics.
dank je, kben wel eerlijk, dit is kuur!
voor diegenen die dit niet goedkeuren en dit makkelijk naturel kunnen behalen, sorry ik dus niet, dit is 100% dedicatiie in zowel voeding training en rust en hulpmiddelen , ik ben nu in de 4de week en heb er nog 4a5 te gaan dus ik hoop men doelen te bereiken.

hoe lang ben je dan? 80 kilo.. oogt zeker meer! heel erg netjes hoe kom je zo droog? heb je ook voeding schema?, ben benieuwd

ja natuurlijk heb ik een voedingsschema hèhèhè

ik ben 1m76-77 en ksta toch wel lekker droog dus ik oog groter hierdoor.

ik eet op een dag:

1: 4 sneden volkoren brood met 75gr paardefilet en 75gr kipfilet en 250ml water met 30gr whey + knorr vi

2: 100gr pasta met 150gr tonijn

3: brinta +-40gr met 30gr whey en wat magere melk(krijg het niet binnen met water) en een appel

4: na trainen bijna dagelijks een protidrink van twinlab geloofk(bruine fles 0.5)met 52gr eiwit en 75gr carbs

5: 200gr kip of koolvis met 125gr rijst of 100gr pasta

6:250ml water met 50gr whey of SPC

en elke dag wat broccolie en een blik ananas maar dat eet ik wanneer ik er zin in heb.
verder nog 2 x 50cl aquarius lemon en 1 blik LIPTON grean tea

in de winter eet ik veel meer maar tis nu de bedoeling van ietsje droger te worden nog.
ik doe geen cardio

Ben wel benieuwd naar je benen, want ik heb dezelfde stats maar mijn boven lichaam oogt niet zo groot. Ziet er netjes uit!

@ massalah
ik heb een zware liesbreuk gehad maar ik zal van de week een foto van me bene maken, ik doe nog 4 oef van 4 sets per week voor me benen en dat pas sinds een maand of 2 terug.
ze zijn niet zooo erg klein maar ook zeker niet groot, kuiten meten 40.5 en bovenbenen rond de 64

en naturel en kuur is anders, op kuur oog je gewoon groter bij minder gewicht,

Ik vind je schouders niet zo heel super. Die mogen heel wat groter.... Borst ziet er wel top uit!

wow mooi rond je borst zo wil ikhem ook hebben .ziet er gewoon top uit ik geef je een 8,5 gr s

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Beast N°1
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.905
Aantal reacties
48
Beoordeling
0,00 0 reviews