MuscleMeat
Beast N°1

Image569

• Media owner Beast N°1
  • Datum plaatsing
hier zie je rug en schouders beter op, heb ze toch al goed bijgetrokken de laatste 4 weken tov ervoor. juist meer deads doen, maar binnen weekje of 2-3 is dat gefixt!

en ff een maatje gevraagd om op play te duwen hèhèhè want altijd die muis in de hand houden fixt geen goeie pics.
Goede borst kerel, nette traps. Bovenkant borst vind ik erg mooi. Schouders zou je nog aan kunnen werken. Keep it up!

Vind dat je een erg mooi fysiek hebt. Dit noem ik uitzien als een bodybuilder . Ben wel benieuwd naar het totaal plaatje ;)

Test/Tren

training is simpel en basic.

chest meestal bench,flys,cables,schuine press
benen: SQ,leg ext,reverse ext,legg press
armen: usual stuff zoals barbell curl,DB curl,eigeblijk niets speciaals
rug vooral veel dikte probeer ik nu te kweken.
schouders waren vroeger me zwakste punt, in de beginjaren me rotator cuff verneukt gehad en lang geen schouders kunnen trainen.maar zo komen volgens mij slecht uit want ze zijn rddelijk goed hoor.
ik train 5j ofzo

kmoet eerlijk zijn,je oogt hier kleiner dan op je andere foto's,zeker mooi droog dat vooral,nog net iets meer massa,en het is top! hopelijk kan je dat met je kuur bereiken... keep it up!!

hoe heb je je rotator cuff verneukt? pull down of shoulder press in de nek?

je chest/armen zijn gruwelijk goed! uit ouwe foto's weet ik dat je rug/benen en schouders minder zijn.. deze foto si wel fucking hard keep on going!!!

ik heb men rotator cuff vernaaid door 4 oefeningen voor voorkant te trainen elke week, ik was beginner en onwetend, keek nog niet op forums en deed alleen oefeningen die ik leuk vond, + gewichtsobsessie, altijd maar zo zwaar mogelijk gaan, nu boeit me het nog weinig hoeveel kg ik pak voor bepaalde oefeningen.

Slechte onderrug bro. En ook de rugwijdte kan beter. En waarom iedere keer foto's wisselen ?

mooi man. post ook es een foto van je voorkant. je onderarmen ziet er trouwens wel vet klein uit als je gaat vergelijken

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Beast N°1
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.905
Aantal reacties
48
Beoordeling
0,00 0 reviews