Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
14 JAAR!!?? t*ring ik ken ook beter me neefje van 4 maanden meegaan nemen! lijkt eerder een foster-parents foto. kereltjes van onder de 16, beter niet posten of je moet echt van jezelf weten dat je iets hebt om te showen!
Ga ook eens via een beginners krachttrainingsschema trainen zoals rippetoe, dan komt er ook gelijk wat meer structuur in je training.
Je bent nog volop in de groei, als je dan snel groter wilt worden zul je heel veel moeten eten en dit hoeft echt niet heel clean te zijn, don't worry. Mac Donalds will do!
Je bent goed bezig Ga nu maar een voedingschema maken en begin alvast met een trainingschema Een trainingschema wil NIET zeggen dat als er in je schema staat 12x bench dat je op 12x moet stoppen mag je gerust tot 15x doen als je dat kan. Je begrijpt de essentie van het trainen niet, maar dat komt nog wel.
je hebt amper massa, maar als jij tevreden bent dan is dat alleen maar een zege. ikzelf ben sinds ik train niet meer tevreden geweest met mezelf.
maak lol in je leven, geniet van je jeugd, neuk een zooi wijven!
en probeer tegelijkertijd wat meer te eten en lekker plezier te hebben in het trainen.. dit is het moment om lekker te groeien en je bouw te beinvloeden!
ik geef geen cijfer voor deze foto, want het is in mijn ogen een beginfoto waar je later met een grote glimlach op terugkijkt!