XXL Nutrition
R

upper body

• Media owner rafael41
  • Datum plaatsing
na een jaar trainen:

stats:
14 jaar
1,70m
58kg
14 JAAR!!?? t*ring ik ken ook beter me neefje van 4 maanden meegaan nemen! lijkt eerder een foster-parents foto. kereltjes van onder de 16, beter niet posten of je moet echt van jezelf weten dat je iets hebt om te showen!

Ik ken zat jongens die zo begonnen zijn waar je nu U tegen zet.
1tip voor jou ETEN en na 4jaar knallen kan het heel wat worden

yeppa food is the key. Ik denk dat je wel een prijsje krijgt vanaf 10kg weightgainer ;-) ...gewoon vreten gelijk een varkentje

Ga ook eens via een beginners krachttrainingsschema trainen zoals rippetoe, dan komt er ook gelijk wat meer structuur in je training.
Je bent nog volop in de groei, als je dan snel groter wilt worden zul je heel veel moeten eten en dit hoeft echt niet heel clean te zijn, don't worry. Mac Donalds will do!

Is 14jaar niet iets te vroeg om te beginnen trainen? Tenzij je een pro-bodybuilder wil worden. Voor little hercules te worden ben je net te laat wel. :)

Je bent goed bezig ;) Ga nu maar een voedingschema maken en begin alvast met een trainingschema ;) Een trainingschema wil NIET zeggen dat als er in je schema staat 12x bench dat je op 12x moet stoppen mag je gerust tot 15x doen als je dat kan. Je begrijpt de essentie van het trainen niet, maar dat komt nog wel.

My 2 cents

je hebt amper massa, maar als jij tevreden bent dan is dat alleen maar een zege. ikzelf ben sinds ik train niet meer tevreden geweest met mezelf.

maak lol in je leven, geniet van je jeugd, neuk een zooi wijven!

en probeer tegelijkertijd wat meer te eten en lekker plezier te hebben in het trainen.. dit is het moment om lekker te groeien en je bouw te beinvloeden!

ik geef geen cijfer voor deze foto, want het is in mijn ogen een beginfoto waar je later met een grote glimlach op terugkijkt!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
rafael41
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.885
Aantal reacties
39
Beoordeling
0,00 0 reviews