Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ben bijna 2 jaar en het aan het sporten een beetje laks bezig geweest even dit en even dat maar nu ben ik de laatste 3 maanden echt met het bodybuilding bezig gr
ja ckkr ben druk bezig woog eerst 95 kilo en vond het toen wel tijd om wat te gaan trainen of het vet er ff wat af te halen maar dat gaat niet zo snel ben nu 2 keer in de week aan het cardio'n
en nog bedankt voor de reactie's
Gr Ronald
nja ik snap niet dat ik lagere cijfers kreeg op foto's die toch wel meer resultaat lieten zien in 7 maanden traine dan hij die al 2 jaar bezig is en er nogsteeds uitziet ofdat ie nog nooit een gwicht heeft opgetild...
maarja verder goed van je dat je traint, kzou et idd wat serieuzer aan pakken om waar voor je geld te krijgen.
succes verder
En ga aub niet over 2 maand kuren, omdat het je allemaal te lang duurd!
Want dan moet je echt trainen, zo hard trainen dat het gewoon lekker is de pijn die je voelt als je de sportschool uitloopt!!
Ik weet zeker dat je dat gevoel nog nooit gehad hebt.
Ga eens trainen man! En laat ons over een jaar een foto zien waar je trots op bent.
Dit vind ik na 2 jaar echt helemaal niets, en geen gelul over genen e.d. Want dat is gezeik, lees je eens wat in in deze sport.
Het is geen handbal of zoiets dergelijks, met deze sport moet je 24/7 bezig zijn wil je wat bereiken.
Dus: Hard trainen, Goed eten en veel, en vooral veel slapen ( lees: herstellen )
Als je dat serieus gaat doen, kun jij over een jaar deze foto en die ander hier naast elkaar plaatsen en met trots terugkijken op een jaar vol bloed zweet en tranen en een leven als een BB-Monnik!!
Succes, en verpruts het niet. Dat is zonde van je tijd!
maar ben niet 2 jaar aan het bodybuilden ben 3 maanden bezig, heb eerst van allerlij sporten gedaan maar was nooit serieus bezig, maar wil nu echt groeien en heb 1 die mij echt alles voordoet en uitlegt dus hoop dat het nu echt goed komt maar bedankt voor de reacties zal echt men best doen gr