Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik ga altijd voor een zo groot mogelijke rom, weet niet of jij dat doet?
ziet er in ieder geval bruut zwaar uit kerel! respect voor je doorzettingsvermogen! ik ben ook een paar keer flink teruggevallen, en ik weet hoe moeilijk het is om dan toch motivatie te houden.
ben benieuwd naar de updates!
THX, zal is kijken of ik binnenkort wat nieuwe pics van mijn rug en armen kan maken. Iets minder droog als hier (geloof dat ik hier onder de 4% zat, ook niet gezond...) maar wel duidelijk meer mass, zkr in mijn rug
Is al eerder gepost maar dit was als het goed is een (van de) laatste reps in mijn laatste setje voor deze oefening. Enige waar ik zelf aan twijffel is de ademhalingstechniek van toen maarja was nog een broekkie
Mag je mij uitleggen waarom. Er is hier niks van een schema bekend en het betreft slechts een momentopnamen (van de laatste rep(s) van mijn laatste setje). Volgende week hopelijk nieuwe pics, hoor dan wel of jullie ogen dan nogsteeds het idee hebben dat het niet correct is
@sport wonder; deze week is mijn derde week, dus het kan aan mij liggen. Toch vind ik dat je andere onderdelen gebruikt: Je hoofd, schouders en rug. Ik dacht dat men arrogant moet kijken naar de gewichten. Dus, alleen de biceps proberen te gebruiken. Maar zoals ik gezegd heb, kan ik het niet beter weten. Succes.
Ik snap dat je wilt groeien en aankomen, hoe groot je armen nu zijn geloof ik ook wel. Je ligt daar te trekken met 45kg en je polsen hangen er van omlaag. Ik denk toch dat je kritisch moet zijn of worden op het uitvoeren van je oefeningen, of gewoon gaan powerliften.
er zit zeker wel vorm, maar er is nog heeeeel veel werk. begin eerst maar eens te eten, (hele goede tip) want ze je ziet er serieus vermagerd uit je armen imo
Kut voor je, die chronische aandoening! het is echt heel gaar maar waar dat je door dit voedingspatroon (waar je niks aan kan doen, weet ik) niet echt zal groeien. Als je niet kan eten houdt al veel op..