XXL Nutrition
B

ikke6

1.80m
79kg
Bf?

Graag reactie over wat achterloopt enzo.
Bf?? misschien zon 10% ofzo Maar geef es wat meer info, hoelang train je al enzo. Ja traps lijken wel een beetje achter te lopen, of het ligt aan je mooie popeye kop

Train een jaar of 3. Dan weer een aantal maanden fanatiek, dan weer een maandje niet. Dit zo'n 3 jaar.
Heb verder geen eetschema en trainschema (hanteer wel splitschema, maar pak gewoon steeds andere oefeningen, heb niets op papier staan ofzo)
Ik let er wel op dat ik veel eiwitten binnenkrijg. Elke dag 2 shakes. 250gr kipfilet, veel rijst/pasta/eieren enz.

Traps heb ik inderdaad al een hele tijd niet meer getraind, eerst wel gedaan maar vond toen dat ze te snel groeiden. Ga het weer eens doen.
Denk dat het er bij mn borst ook een beetje aan ligt misschien dat ik alleen thuis train dus niet tot failure kan gaan omdat ik geen spotter heb.

Krachtstats
Bp setjes van 80kg (vrij weinig dus, reden zal zijn die ik hierboven heb genoemd)
Dl setjes van 120kg
Sq doe ik niet zo heel vaak, en ook niet met veel gewicht.

Mwa, eigenlijk zoek ik totaal niet in een gym te trainen. Doe het liever thuis zo, beetje behelpen wel maar ik vind het prima zo.
Scheelt ook weer een hoop tijd elke dag.
In een uurtje heb ik altijd getraind en gedoucht. Als ik nog naar een gym moet gaan hier ergens ben ik 2 uur kwijt, ik vind het wel goed zo.
Modder nog wel even aan :) mijn doel is ook niet om een reus te worden.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Brammetje23
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.448
Aantal reacties
6
Beoordeling
0,00 0 reviews