XXL Nutrition
M

side chest

Hey..
Ik ben Inge en ik ben 18 jaar oud.
Ik train nu een jaar lang samen met mijn lieve vriend robbin, die jullie vast al wel kennen als NopainNogain
Sinds ik bij hem ben gekomen ben ik ook gaan trainen, wat ik helemaal geweldig vind!!
Mijn doel is om mee te doen met wedstrijden
Ook wou ik graag beginnen met een voedingsschema voor meer resultaat!!
Ik hoop nog veel van dit forum te kunnen leren

Groetjes Inge
Ziet er goed uit..volgens mij ook al goede benen...en borst...tja die ziet er ongetraind al goed uit denk!! Een 8 om je gemotiveerd te houden..;)

Zonde als je echt een BBer wordt, ga dan voor Miss Figure, maar dat is mij persoonlijk hoor.

mooi figuurtje nu in ieder geval al!

ziet er aantrekkelijk en vrouwelijk uit. niet de bb kant op gaan hoor, je ziet er zo leuk uit op deze foto :cool:

Ziet er heel goed uit meid,zo te zien heb je een zandloperfiguur wat imo toch de mooiste basis is om een puike fysiek te kweken.Veel succes met het bereiken van je doelen,met no pain aan je zijde moet dat wel aardig gaan lukken dacht ik.;)

Bedankt voor jullie reacties:-)
En ik hoop ook dat ik mijn doel kan bereiken, maar zoals jullie zeggen met NopainNogain gaat het vast en zeker wel lukken;-)
Liefs...

Je hebt nu een heeel mooi vrouwelijk lichaam , weet niet hoever je in het traine wilt gaan mijn persoonlijke mening is ga zeker niet te ver het moet vrouwelijk blijven vind ik.

Ik kan niet echt beoordelen of je een goed bodybuild figuur hebt.
Veel vet heb je niet, onwijs gespierd ook weer niet.
MAARRRRR.... je ziet er wel gewoon goed uit (maar dat had je inmiddels vast al begrepen uit de andere reacties) mooie basis om verder te gaan. Als je maar niet zo'n super spierbundel wil worden, het moet wel vrouwelijk blijven (euhhh dat is mijn bescheiden mening) Ik zie graag in de toekomst je vervolgfoto's (hahahaha)

A
Krijgen we ook nog een foto van de voorkant en achterkant?
en 1tje met licht? hahah grapje hoor ;)
miss figure is ook al aardig zwaar, ken er zelf een paar.. dat is best zonde van je lichaam zeg maar :P
mrjah als je dat wilt, ga drvoor!! suc6 iig en hou ons op de hoogte..
GOODLUCK!!

Goede bench vergeleken met je andere stats, leg press moet beter kunnen. Niemand durft natuurlijk een zeven te geven voor zo'n sexy foto, maar die zeven is voor het feit dat je toch nog even van je doelen verwijderd. Veel succes, wat zeker zal lukken met zo'n vriend/trainingspartner.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Vrouwen
Geplaatst door
miss inge01
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.896
Aantal reacties
60
Beoordeling
4,00 1 reviews