AndroidHealthClinic
M

side chest

Hey..
Ik ben Inge en ik ben 18 jaar oud.
Ik train nu een jaar lang samen met mijn lieve vriend robbin, die jullie vast al wel kennen als NopainNogain
Sinds ik bij hem ben gekomen ben ik ook gaan trainen, wat ik helemaal geweldig vind!!
Mijn doel is om mee te doen met wedstrijden
Ook wou ik graag beginnen met een voedingsschema voor meer resultaat!!
Ik hoop nog veel van dit forum te kunnen leren

Groetjes Inge
Qua bodybuilding stelt het nog erg weinig voor. Veel succes in de toekomst, je hebt nog genoeg werk voor de boeg.

Persoonlijk vind ik je figuur zat, maar dat is mijn persoon lijke mening

voor degenen die denken dat ik de bb richting opwil, mijn doel is miss fitness/figure! vrouwen bodybuilding trekt mij niet echt! dus gebruiken e.d. wil ik ook niet aan beginnen :D lekker naturel blijven ;) verder nog bedankt voor jullie reacties!

Vanuit bb oogpunt kan ik er niet veel over zeggen, wel mooi figuur.
Maar NopainNogain heeft het goed voor elkaar;)

Maar NopainNogain heeft het goed voor elkaar

maakt niet uit ik ben toch breder. :rolleyes:

Robbin heeft me nooit verteld dat ie een vriendin had :O
Train je ook bij Ruud, of met robbin in vlagtwedde?

succes in ieder geval! :)

Zelfs voor figure en fitness moet je overwegen om niet verder te gaan. Reken maar dat daar ook gebruikt wordt.

Van wat ik nu kan zien ben je goed slank, maar nog niet op figure of fitness niveau. Ik zie elk jaar dames het podium op gaan welke denken dat het maar een badpak show is.

Met hard trainen en de juiste motivatie denk ik wel dat je ver kan komen. Je doel is er en Robin is ook geen noob meer op wedstrijd gebied.

Succes, train hard en dan komt het wel goed.

Je tien krijg je als je net zoals je vriend onstage hebt gestaan ;)

ja wat valt er nog te zeggen :D..ziet er goed uit! je bent nog lang niet waar je wil zijn maar je bent goed op weg;)!! binnenkort ff fanatiek met een goed voedingsschema aan de gang je groeit als kool;). motivatie is niks mis mee en aanleg heb je er wel voor dus dat komt wel goed, gewoon hard doortrainen ;)

Nice. Succes met je doelen. Als je nog wat duidelijkere foto's post krijg je een 10

ganz geil (sorry moet het kwijt)
Robbin is one lucky soab!

Maar ok er komt al een leuke spierbal door :) idd om een wedstrijd mee te doen, moet echt een dieet volgen en daar heb je een goede begeleider voor :) Succes ermee!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Vrouwen
Geplaatst door
miss inge01
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.896
Aantal reacties
60
Beoordeling
4,00 1 reviews