MuscleMeat
Angilo

Schouders

• Media owner Angilo
  • Datum plaatsing
Zelfde stats:

60kg -> 72kg
6% -> 6~7%
187cm

Iemand tips hoe vollere schouders te krijgen?
Haha, nog meer? Ik zit op het moment op 4.600 kcal en zo'n 220gram eiwitten per dag.
Of bedoel je gewoon door blijven gaan met dit eten?

Op die andere foto toon jij veel voller, nog maar eens een goed voorbeeld hoe foto's kunnen verschillen en bedriegen.
4600cal, wat heb jij een hoog metabolisme, ben ik blij dat ik met die lengte en ongeveer zelfde startgewicht op 2500cal dit bereikte :D

Ja klopt. Maar ik bewoog m'n schouder naar voren, en borst niet aangespand, waardoor het lijkt alsof mijn borst een gigantische achterstand heeft.

Op 9 van de 10 foto's sta ik wel wat voller dan deze, maar op deze kun je m'n schouders wel zien.

Ja nouja, ik heb altijd meer gegeten dan anderen en was nog broodmager. Dit heb ik nu in 3 maand bereikt, m'n gewicht blijft doorgroeien, ben ik blij mee, zal waarschijnlijk ook wel zo zijn totdat al mijn 4600kcal verbruikt worden.

smalle taile!

Schouders gewoon helemaal lam trainen met OH-pressen en MP aangevuld met de nodige isolatie! en vergeet dan met name je rear delts niet!

Haha thanks.
Ja ik moet inderdaad wat vrolijker kijken.
Smalle taille heb ik vanwege mijn corset die ik 4 jaar lang heb moeten dragen vanwege scoleose...

Voor m'n rear delts ga ik nu Seated Bent Over Lateral Raise doen.
En wat zijn OH-pressen en MP?

je staat wel goed droog... maar je mist massa...

blijven doorgaan....!

militairy presses, neck-presses, barbell rows (voor achterkant schouder) en lateral raises

Jup, ik mis de massa. Ik blijf gewoon vreten en trainen.

Militairy press is toch hetzelfde als neckpress alleen dan de stang aan de borstkant houden? Raadt je dan staand of zittend aan?

miltairy press is staand met benen naast elkaar, stang naar de borst laten zakken.

neckpress kan ook zittend worden gedaan of met 1 been voor 1 been achter staand....

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Angilo
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.039
Aantal reacties
14
Beoordeling
0,00 0 reviews