Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Op die andere foto toon jij veel voller, nog maar eens een goed voorbeeld hoe foto's kunnen verschillen en bedriegen.
4600cal, wat heb jij een hoog metabolisme, ben ik blij dat ik met die lengte en ongeveer zelfde startgewicht op 2500cal dit bereikte
Ja klopt. Maar ik bewoog m'n schouder naar voren, en borst niet aangespand, waardoor het lijkt alsof mijn borst een gigantische achterstand heeft.
Op 9 van de 10 foto's sta ik wel wat voller dan deze, maar op deze kun je m'n schouders wel zien.
Ja nouja, ik heb altijd meer gegeten dan anderen en was nog broodmager. Dit heb ik nu in 3 maand bereikt, m'n gewicht blijft doorgroeien, ben ik blij mee, zal waarschijnlijk ook wel zo zijn totdat al mijn 4600kcal verbruikt worden.
Haha thanks.
Ja ik moet inderdaad wat vrolijker kijken.
Smalle taille heb ik vanwege mijn corset die ik 4 jaar lang heb moeten dragen vanwege scoleose...
Voor m'n rear delts ga ik nu Seated Bent Over Lateral Raise doen.
En wat zijn OH-pressen en MP?