Fitness Seller
Foto Contests

Mister10

No offence, want bb'ers die juicen moeten er net zo hard voor werken, maar ik zie jou liever winnen dan iemand die juiced en even groot oogt.

Een 10 omdat je natural ben daar hou ik van en die andere(gebruikers) moeten er als ronny of jay uitzien om een 10 te krijgen.

Jongens jongens vergeet niet dit is een NATURAL body hé !!!
Hier steekt boel veel werk in en is NIET binnnen 3 of 4 jaren hoog gepushed met hulp van steroids.
DIT IS MEER ALS 20 JAAR lang hard werk, trainen en dieeten.
In de laatste 22 jaar dat ik zelf (ook naturel) train heb ik eerlijk gezegt nog nooit of selden zo een goed naturel fysiek gezien. Deze jongen verdient werkelijk MEER als een 10 ;)

komop zeg 10 !, minder kan gewoon niet...

Ik heb een 8 gegeven, maar er onbewust niet goed bij stil gestaan dat de getoonde fysieken zowel naturel als niet-naturel behaald kunnen zijn.
Zeker een goede prestatie voor naturel!!!
Als ik mijn cijfer kon veranderen, had ik dat zeker gedaan!

@ She2:
Ik denk wel dat je je score kan wijzigen door naar je oorspronkelijk bericht te gaan en rechts onder op EDIT te klikken. ;) Tof dat je mijn natural status in rekening wil brengen. Ten zeerste gewaardeerd. Thanks!!

Erg jammer dat mensen zoals kurt uit belgie hierboven Jeppe een 10 geeft en deze meneer een 7 puur omdat eerstgenoemde moet winnen.

Media informatie

Categorie
Contest 2008
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
24.314
Aantal reacties
141
Beoordeling
0,00 0 reviews