AndroidHealthClinic
A

Progressie na twee jaar af en aan

• Media owner AlexH
  • Datum plaatsing
Goed, het had na twee jaar beter gekund, maar door reizen, geldgebrek en deze lente een lange schouderblessure heb ik de afgelopen twee jaar steeds een paar maanden wel, dan weer een paar maanden niet kunnen trainen. Maar als ik trainde, dan altijd serieus. Nu bezig met FB schema en goed eten.
zeer matig, als je steeds begint en dan weer stopt kun je net zo goed niet meer beginnen

ik heb een goed clean-bulk voedingsschema maar idd 3kg minder lichaamsgewicht dan laatste foto.

Niet zo goed, is mijn mening.
Tenzij je 25%bf kwijt bent geraakt, maar daar ga ik niet vanuit aangezien je zegt dat je 3 kg bent afgevallen.

Op de foto's afgaand ben je eerder achteruit gegaan de afgelopen 2 jaar, tov hoe je erbij stond na de 'half jaar serieus trainen'. Ik zou dat FB schema van je ter discussie voorleggen op het forum, en het langer dan een half jaar volhouden. Het zou zonde zijn als je inzet geen rendement oplevert...

k wil net zegge.. niet lullig bedoeld maar voor dat je begon met traine zag je er nog groter uit

Goed vermagerd, maar voor bb of fitness of eender wat zie je er echt niet uit gast. Blijf er aan werken , stick to the food & training

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
AlexH
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.546
Aantal reacties
9
Beoordeling
0,00 0 reviews