Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
dit is geen gyno. gyno ziet eruit als een soort plaat/schijf achter de tepel, is meestal ook wat groter dan de tepel waardoor het een heeel kleinbeetje een borst zou zijn
is jammer, je kan je eraan laten opereren maarja
OT
nice armen!! borst loop wat achter maar dat weet je
bedankt voor jullie reacties. Doe er echt alles aan om die chest op niveau te krijgen. Heb er ook in verhouding met andere spiergroepen minder max kracht in. Ik probeer veel verschillende trainingsschemas en oefeningen.
Ik zal dit blijven doorzetten en hopelijk krijg ik eens een mooi resultaat
ziet er allemaal goed uit, grappig dat er bij de meeste mensen altijd wel een spiergroep is wat een beetje achter loopt
heb het zelf ook heel lang gehad met biceps. het gaat nu wel goed, het is gewoon even voor je zelf kijken welke oefening je wel goed op reageert.
idd, ik doe nu me bench en dumbel druk oefeningen iets lichter, maar wel veel geconcentreerder en langzamer. Ik vind ze zo wel lekker vol lopen. eens kijken of het ook effect heeft op de groei