AndroidHealthClinic
Foto Contests

Marieke1988

Lengte: 1,70
Gewicht: 68
leeftijd: 25

Ik ben toen ik pas net op DBB kwam posten, overgehaald om mee te doen met de contest; voor de motivatie en om te kijken welke progressie ik kon maken als beginner. Hier ben ik na enige twijfel op in gegaan omdat het me een leuke uitdaging leek.

Ik ben sinds mei dit jaar bezig met krachttraining. Eerst alleen thuis met dumbbells en sinds begin juni heb ik gelukkig een sportschoolabo. Ik train 4 a 5x per week met een 3 daags split schema. Ik heb tijdens het grootste deel van deze contest (clean)gebulkt, ik wilde zoveel mogelijk massa pakken omdat ik pas net begon met trainen. Achteraf gezien had ik beter op onderhoud kunnen blijven eten, want mijn vetpercentage is ook teveel gestegen.
Ik ben 2 weken voor de contest begonnen met cutten en toen is er nog wel 3 kilo afgegaan.

Het plaatsen van deze foto's is ook een overwinning op mezelf, ik heb zwaar overgewicht gehad. (op mn zwaarst 97,5kg, voor de ramptoeristen: http://i44.tinypic.com/33fcl1c.jpg) Dit is er nu sinds een jaartje af maar hierdoor helaas nog wel last van overtollige huid. Het is voor mij een hele drempel om deze foto's op internet te zetten, zeker aangezien de belichting ook mijn mindere kanten benadrukt, maar tegelijkertijd ben ik ook trots op wat ik al aan massa heb opgebouwd :)
Mijn doelen na deze contest zijn vooral doorgaan met cutten. Volgend jaar wil ik er een stuk droger bijstaan.

Verder nog mijn dank aan XXLtje voor het maken van de foto's en mijn logvolgers (in t bijzonder mack10 en natty) voor hun goede adviezen ;)

Log
https://forum.bodybuilding.nl/topics/mariekes-contest-log.339545/
U komt er wel ; -)
netjes hoor die vooruitgang, KUDOS dame !!

Oo EDIT cijfer komt er aan...

Ik ben erg onder de indruk van het resultaat Marieke! Als ik het vergelijk met je before foto... Respect!
Hoe ziet je pct er uit?

Bedankt voor het commentaar :)

@Tatt: weet ik niet, poison schatte het rond de 24% afgelopen zaterdag, ik denk dat dat aardig klopt. Er moeten zeker nog heel wat % af in ieder geval ;) binnenkort toch eens echt meten met tang zodat ik wat vergelijking heb tijdens de cut.

Je ziet er goed uit, mooi begin om mee te starten Marieke. En die RUG!! je weet wat ik ervan vind he;) Jij gaat er wel komen.

Je gaat echt onwijs goed!
Ik was zaterdag al onder de indruk en nu nog! je hebt goede massa en op naar volgend jaar he!

Erg goed resultaat en flinke massa voor een dame.
Als ik de before pick bekijk kan ik me niet voorstellen dat jij er nu zo uit ziet, toppie... petje af
Ik vind jou qua metamorphose (hoe lang heb je daar over gedaan?) nr 1 maar als ik jouw fysiek zonder die before pick vergelijk met de andere dames dan moet ik jou op nr 3 zetten
Nogmaals ik vind dat je het erg goed gedaan hebt.

@grosje: ongeveer 2,5 jaar geleden dat ik zo dik was. Waarvan de laatste 25 kilo er in een halfjaartje tijd af is gegaan. Achteraf gezien niet zo gezond geweest, maar ach blij dat ik er vanaf ben :P toen even stabiel gebleven in gewicht en daarna begonnen met KT.

trouwens, voor nog een side chest foto die helaas niet meer op de collage kon zie mijn galerij: http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/showphoto.php?photo=94174&title=side-chest-juli-2013&cat=500

side chest dat is ook een beste foto hoor
2.5 jaar lang buffelen en dan dit resultaat? Dat is echt heel erg goed.

Marieke je komt van ver meid. En je mag zeler trots op jezelf zijn. Vergeet nooit waar je vandaan komt, dat houdt je op de grond.
Je hebt aardig wat massa gepakt en je vet% is nog wel hoog, maar zeker niet te hoog. Jij mag op het strand rondlopen hoor, vele ogen zullen je volgen.
Je benen moet je zeker de nodige aandacht geven.
En dat losse vel gaat echt wel weg. Ik ben nu hard op weg om onder de 12% te komen, zit nu op 16% en kom van 34%. Dus de route ken ik wel.
Respect voor je keuze. Helemaal niks mis mee.

Ik heb deze dame ontmoet op de DBB epic meet. Ze is echt heel sterk, niet normaal voor een dame. De metamorphose is gewoon top. Je had het nooit zo ver mogen laten komen (sorry), maar fantastisch hard gewerkt om weer een fit lichaam te hebben. Ik denk echt dat er een bodybuild tallentje hier zit, kijkend naar de korte tijd dat je krachttraining doet! Dikke 8 van mij door de metamorphose en progressie in spiermassa in een korte tijd.

goeie vooruitgang en vormen. Benen kunnen nog een stuk droger maar dat gaat vast nog wel komen ;D

mooie kuiten en een heel mooie rug.
als ik uit kan vinden hoe ik sterretjes geef, krijg je die ook nog ;)

Je komt van heel ver, en ik verwacht dat je nog veel verder gaat komen! Ben het helemaal eens met Scoobz0r dat er een BB talentje in je schuilt. Moet je eens kijken wat je in die korte tijd bereikt hebt!

Je bent sterk, je hebt pit, je bent niet vies van hard werken en je bent ook nog een onwijs leuk mens... dus ja, gij gaat nog 'kei' ver komen! :)

Media informatie

Categorie
Contest 2013 (v)
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.276
Aantal reacties
28
Beoordeling
4,23 56 reviews