I I IJSer 29 dec 2006 ziet er zeer goed uit ma n! Waarom maak je niet meerdere foto's zodat je de rechte latspread eruit kan kiezen en kan posten?
ziet er zeer goed uit ma n! Waarom maak je niet meerdere foto's zodat je de rechte latspread eruit kan kiezen en kan posten?
Balboa18 29 dec 2006 @ijser: dat had ik idd moeten doen.. zal ik volgende keer zeker doen! de anderen, bedankt voor de reacties!
@ijser: dat had ik idd moeten doen.. zal ik volgende keer zeker doen! de anderen, bedankt voor de reacties!
Muay Thai J 29 dec 2006 Ik zou juist terug een scheve foto nemen, zoals nu en zoals op 28 mei... Hoe kunnen we anders vergelijken?
Ik zou juist terug een scheve foto nemen, zoals nu en zoals op 28 mei... Hoe kunnen we anders vergelijken?
S S SAHR 29 dec 2006 Je rug is dus duidelijk je sterkste punt, wat zijn je favorriete rug oefeningen?
Balboa18 29 dec 2006 favoriete oefeningen: uuhm heb ik opzich niet echt. vind pulldown varianten altijd wel lekker en cable rows(Y)
favoriete oefeningen: uuhm heb ik opzich niet echt. vind pulldown varianten altijd wel lekker en cable rows(Y)