MuscleMeat
Naomi1987
Foto Contests

Naomi1987

Hallo DBB-ers
Sinds vorig jaar oktober ben ik lid van dit forum, en vanaf november ben ik begonnen met het omgooien van m'n voeding en heb ik extra KT toegevoegd aan mn normale thaiboks trainingen, ik merkte al snel dat dit werkte waardoor ik eigenlijk nog enthousiaster werd en me steeds meer heb verdiept in voeding en training etc. En nadat anderen me enthousiast gemaakt hadden voor deze contest heb ik toch maar besloten mee te doen, ook al bestaan mn trainingen niet alleen uit KT.

Tijdens de contest heb ik niet zo vaak kunnen trainen zoals ik graag had gewild, ivm snel cursus autorijden, scriptie schrijven, stage etc etc...ik heb de laatste weken mn voeding iets aangepast zodat ik nog iets droger zou komen te staan, ik heb wel 6maaltijden per dag aangehouden. Als ik een KT doe, pak ik meestal 2 tot 3 spiergroepen en ongeveer 3 oefeningen per spiergroep waarbij 4 setjes van 8 tot max 15 herhalingen.

Volgend jaar hoop ik meer massa te hebben en ongeveer hetzelfde vet percentage! See you next year!!

Body stats:
23 jaar
168cm
Gewicht op de fotos is 55,1kg (was 58,5kg aan het begin van de contest)
Biceps 31,5 cm
Onderarm 26,5 cm
Bovenbeen 56 cm
Taille 66 cm
Wow! shredded EN vrouwelijk!

Je hebt simpelweg een heel mooi fysiek en daarnaast ben je trouw geweest aan het bijhouden van jou log. Topper!
 
Goed droog. Mag wat mij betreft vooral iets meer massa op de benen
 
Cutten is erg goed gelukt, ziet er een heel stuk droger uit dan aan het begin van de contest. Je schouders en armen zien er vooral erg mooi uit.
Bovenkant van de rug ziet er goed uit, maar zou voor mij persoonlijk nog wel flink wat massa bijmogen op je posterior chain (m.n. onderrug, glutes, hamstring), dan zou het er een stuk completer uitzien.
Succes met het bulken de komende tijd!
 

Media informatie

Categorie
Contest 2011 - vrouwen
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.649
Aantal reacties
21
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Naomi1987.jpg
Bestandsgrootte
110,9 KB
Dimensies
661px x 1000px

Deel deze media

Back
Naar boven