AndroidHealthClinic
Own Sculpturer

Own's progress 2007 , 95kg , @1.73m

Iets hoger BF maar toch 10kg zwaarder.Preparing for the herculescup 2008.
Zelfde gewicht, zelfde hoogte, helaas staat mijn vet 15% hoger :p

Je quads zijn er precies goed op gegroeid ...

Kortom, eigenlijk mijn target ;)

:thumbs:

Die mensen die geen vooruitgang zien moeten echt beter kijken. Schouders, armen en calves zien er echt een stuk voller uit m.i.

Thx guyz.:cool:Shredded ecto-mass:wl:

Ga zo ff de foto proberen te aanpassen op een groter formaat,zal ook ene van sanca en mij gaan posten zo.;)

buf is het zeker, maar ik vind het ook moeilijk om deze 2 foto's te vergelijken, zoals Jeremia.

Die eerste is toch bij jou thuis? Kan je daar niet nog een foto maken en die naast elkaar zetten? Ik denk dat de 10 kilo dan veel beter tot zijn recht komt.

Thx guyz.:cool:

Die ander foto is idd thuis genomen na wat opdruk sessies,nwe pic is van de meet na schoudertraining.Als ik een kwartslag naar links of recht draai is het verschil overduidelijk.;)

Foto is vergroot nu.;)

beest! ;)
succes met voorbereiding en met je wedstrijd kom ik supporteren dus doe maar je best dan!

10 kg = 10 /10 :p

je kuiten vind ik idd ook zeer goed vooruitgegaan dat was eigenlijk het eerste dat me oviel aan de foto!
chest ook hoor en de rest ook klein beetje maar je calves zijn echt een mooi pluspunt hoor nu!

Thx iedereen.;)

@Bikerbabe:Thx meid,ga er nog een schepje bovenop doen.Over 2mnd moet ik mezelf nog niet eens meer terug herkennen.:wl:

@Ryu:Woon niet meer in BE,ben terug verhuisd naar NL dus dat gaat helaas niet meer.

@Amateurtje:Thx bro,beast en monstro zeiden dat ook tegen me op de meet.;)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Own Sculpturer
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
9.249
Aantal reacties
59
Beoordeling
0,00 0 reviews