AndroidHealthClinic
Own Sculpturer

Own's progress 2007 , 95kg , @1.73m

Iets hoger BF maar toch 10kg zwaarder.Preparing for the herculescup 2008.
Vind je benen wat klein ogen ten opzichte van je bovenlichaam. Maar wel mooie prestatie dude!! Doe zo voort Ik kan maar opbouwende kritiek geven he :)

'' @Jeremia:Volgens mij heb jij een beetje snel gekeken en geoordeeld vriend,als ik mn calves en upperchest check zie ik wel degelijk een behoorlijke vooruitgang,heeft geen ruk met jouw argument te maken.Toch bedankt voor je beoordeling.''

Waarom reageer je zo opgefokt? Als Jeremia vindt dat je progressie niet te zien is, dan vindt hij dat, klaar, punt uit.

Je bent zielig als je alleen maar goede cijfers wilt omdat je jezelf zo geweldig vindt.
OF
Jeremia doet altijd vervelend en je zet hem op zn plaats.

Welke van de 2?

@The new sheriff in town: Opgefokt???Heb hem zelfs nog bedankt voor zn beoordeling en dat was niet sarcastisch bedoeld ofzo!!!Heb nooit beef gehad met jeremia voor zover ik kan herinneren,mensen die me hier onderhand hebben leren kennen weten dat ik soms een orthodoxe manier van uitleg heb.

dus...geen een van de twee.

Bedankt voor je beoordeling.:rolleyes:

@the rest:Thx guyz,ga mn uiterste best doen om die minpunten aan de kaak te stellen,that's bodybuilding.:wl:

@Juhhis:Yeah right:rolleyes:heb nu al ruzie met mn vrouwtje omdat ik in een gele slip het podium op wil,waarbij mn zaakje eruit knalt alsof het een geitewollensok prop is.:D

@PatLoveBritt:Vergeet je niet dat dit mn eerste kuur is en dat ik 14jr natural getraind heb met de nodige sores qua ongelukken en ziektes....Bedankt!!!

Kijk als je nou je koordjes had vastgemaakt hadden ze je niet kunnen verassen:D

Kan maar 1 ding zeggen Own...You OWN!!

Beest:

@ Jeremiah: een 7 geven, vervolgens ongegrond commentaar, en wat blijkt? onze Jeremiah heeft zelf geen gallery.... typisch

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Own Sculpturer
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
9.208
Aantal reacties
59
Beoordeling
0,00 0 reviews