Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@SanderM: Ik ben 1.80
@Jesaja: Je standaard 'PL' schema aanvullen met enig hypertrofie werk voor armen/borst/quads doet wonderen - en het kost amper tijd en moeite.
Een sixpack komt van de zomer wel; ik ben nu terug 92kg, maar bulk nog 2 maand door tot +- 96kg.
Deze gozer heb ik weleens zien trainen, z'n deadlift en squatdrift liep de spuigaten uit! Zonder shirt is hij imponerend omdat er zeker massa en goed ziochtbare definitie opzit.
Verder is hij nog jong maar is al wel ruim 90 kg beef, hij laat toch echt iedereen achter zich! Geen supertalent, maar zelf grote gasten van rond de 30 die huge zijn, maar natuurlijk met tandenmstokers rond lopen kijken natuurlijk even stiekem naar zijn benen en onderrug.
Als je als tiener jezelf wilt onderscheiden, hoef je niets te drukken zolang je maar serieus deadlift, chint en squat. Zo is het maar net, net als Hendrik. Petje af jongen. Doe zo voort!