XXL Nutrition
Gekke Gijs

Progressie na een jaar

• Media owner Gekke Gijs
  • Datum plaatsing
Ik ben nu zeg maar precies een jaar aan het trainen hier een progressie pic ervan.Boven nu onder eerst!
Heb toch aardig wat gegained in het jaar ben redelijk tevreden het had nog wel beter gekund imo maar dan had ik non-stop en alleen maar aan bodybuilden moeten denken.Ik heb dus ook mijn slechte maanden gehad.
Volgende pics pas als er weer een duidelijk verschil is.
whaha! 20 kg! relaxed!! :D Doe je goed man!
Balen dat ik nooit gelijk goed begonnen ben aan het begin, dan pak je toch het meeste. maar het is niet anders helaas.

Maar zeer nette vooruitgang. vooruitgang een 9, fysiek een dikke 7.

@king ralf;
wat voor twijfels???

Ik weet dat die jongen nooit wat heeft gebruikt!

altijd een groot compliment als je naturel bent en mensen beweren dat je toch echt wat gebruikt moet hebben :D

altijd dat gezeur over gebruiken, ik ruik jaloersie.
verder ziet het er top uit, ga zo door zou ik zeggen.

voor de vooruitgang een 9 maar denk dat je wel sups heb gebruikt post anders je eetschema eens kan je bewijzen dat je niets gehad heb je hebt vast geen aas gehad maar toch je ziet toch een duidelijk verschil in die schouders heb je stevig gebulkt en ben je nu van plan te gaan cutten???

Inderdaad zoals kale zegt heb ik nooit wat gebruikt, zelfs geen supplementen dat staat ook in verschillende posts van mij op het board.Ik trouwens de ballen verstand van as.Ik weet dat je er gespierd mee kan worden maar voor de rest houd het wel op voor mij hahaha!.

Ik heb ongeveer dit eetschema aangehouden.
Van sochtends naar savonds

500 gram kwark + 150 gram muesli + eetlepel lijnzaadolie ( lijnzaadolie is geen supplement imo.)
150 gram rijst (of brinta met liter melk, vaker rijst btw)150 gram kip of zalm
Op de dagen dat ik geen rijst kon maken bv als ik aan het schilderen was vrat ik gewoon erg veel krentenbollen weg.
100 gram cashewnoten
Avondeten gewoon wat de pot schaft ( wat mijn vriendin kookt)
750 ml melk + 100 gram brinta
500gr kwark eetlepel lijnzaadolie.
750

Ik ga nog niet cutten trouwens ik hoef er deze zomer niet strak bij te staan als ik nu zou gaan cutten dat zou dom zijn.Ik heb nu de spirit weer te pakken en voel dat ik weer goed groei.Ik blijf dus gewoon doorbulken totdat ik mijn vetpercentage niet hoger wil.En dan zie ik wel op wat ik uitkom.IK hoop dat ik dus niet aankomende zomer maar volgende zomer 80 kilo en dan op een procentje op 8 kan staan.

pas op !! deze 9 is voor de progressie, niet voor het uiterlijk.

Je hebt veel gegaind in een jaar. En wanneer dit inderdaad zonder AS, is dit een goed resultaat. Ik zou zeker niet gaan cutten. Bulk nog lekker door, tenzij je vet echt de pan uit rijst.

In mijn optiek durven de meeste niet te bulken, tenmiste niet echt...

Iedereen bedankt voor de reacties trouwens, wat ik wel grappig vind is dat sommige mensen denken dat je voor dit resultaat moet kuren.Maargoed ik vat het maar op als compliment.;)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Gekke Gijs
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.840
Aantal reacties
48
Beoordeling
0,00 0 reviews