XXL Nutrition
M

side chest

Hey..
Ik ben Inge en ik ben 18 jaar oud.
Ik train nu een jaar lang samen met mijn lieve vriend robbin, die jullie vast al wel kennen als NopainNogain
Sinds ik bij hem ben gekomen ben ik ook gaan trainen, wat ik helemaal geweldig vind!!
Mijn doel is om mee te doen met wedstrijden
Ook wou ik graag beginnen met een voedingsschema voor meer resultaat!!
Ik hoop nog veel van dit forum te kunnen leren

Groetjes Inge
normaal doe ik niet mee met al die geile pubers die meteen op elke vrouwelijke foto duiken, maar ik moet zeggen dat dit er goed uit ziet.

(met oogpunt op bb natuurlijk, goede basis voor zover dat vanuit deze vage foto te beoordelen is ;) )

wat (kracht)stats:
1,65m
54kg
18jaar

bankdrukken: 5 x 40kg
incline dumbell press: 6 x 14kg
dumbell curl: 10 x 8kg
leg press: 8 x 80kg

bedankt voor jullie leuke reacties ik had dit niet verwacht:D

Zonder geil te willen doen: ziet er echt goed uit. Mooi figuurtje, alles heel mooi in verhouding (mooie borsten ook). Respect voor je vriend!

Figuur ziet er goed uit !
En is inderdaad zo niet goed te beoordelen .. Je hebt nog te veel aan :p ( testosteron working here :p my excuses )

ik heet ook robin (met 1 b alleen :P haha) maar ziet er goed uit!! ik vind persoonlijk een gespierde vrouw niet mooi maar beetje strak mag natuurlijk altijd

godver ze heeft al een vriend...

godver ik ook al een vriendin...

bweh, polygamie moet normaal worden hier in nederland...

Je ziet er nu al goed uit meisje,mijn advies,blijf clean,ga voor de fitness wedstrijden,of het moet een bewuste keuze voor je zijn.
Echter hoe meer hardcore ,hoe minder vrouw.....en sommige bijwerkingen zijn voor vrouwen onomkeerbaar.
gr VP

goed figuur!
mijn mening is dat je gwoon dit zou moeten onderhouden zoals et nu is, maarja je wil meer :p

Beetje donkere foto, maar ziet er goed uit, meid :thumbs: maar ja, met een trainingspartner als NopainNogain zal je intussen wel weten hoe je goed moet trainen... :)

Whahah monsterlijk veel reacties in 10 min! :D

OT: foto valt moeilijk te beoordelen. In ieder geval veel succes met het bereiken van je doelen.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Vrouwen
Geplaatst door
miss inge01
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.896
Aantal reacties
60
Beoordeling
4,00 1 reviews