MuscleMeat
Foto Contests

SniperX

Een 10 omdat je als een van de weinige naturals er tussen staat. Laat je niet demotiveren door al die negatieve berichten. Gewoon vreten en door blijven trainen.

als je zoi zeggen van ik train nu een maand, dan zou ik zeggen een 5 voor t lef maar volgens mij begeef je je al langer in de gym, trainen zal ik t niet noemen.
ik zie graag over een jaartje of 2 hoe je er bij staat.
Ga traine!

Tsja. Als ik eerlijk moet zijn is je motivatie af en toe ver te zoeken, en de progressie is er ook niet. Een 1 of 2 vind ik dan wel erg kinderlijk, maar als ik eerlijk moet zijn is er volgens mij niet zoveel verschil met een half jaar geleden.

Sniper, je krijgt van iedereen goede tips, over hoe te trainen, hoe te eten, maar je negeert ze, of je weerlegt ze, zonder er ook maar over na te denken of ze gewoon aan te nemen en er wat mee te gaan doen.

Een MP van 1 x 30 en een bb curl van 1 x 30 gaan geen zoden aan de dijk zetten. Zorg dat je meer gewichten krijgt, zorg dat je kwaliteit (of iig van hogere kwaliteit dan nu (yoghi, chips)) voedsel binnen krijgt, ga op reps trainen (5 tot 12), ga een jaar niet op DBB zitten en laat ons allemaal schrikken, omdat jij hier als 15 jarig mannetje 20 kg hebt gegaint.

Je hebt nu een reputatie opgebouwd op DBB, en het feit dat je geen respect van mensen krijgt, heb je ook grotendeels aan jezelf te danken. Wil je daar vanaf, ga je doen wat ik zei. Laat ons allemaal schrikken. Volgend jaar is er ineens 'buffel Sniper', 20 kg zwaarder, waarvan 15 kg mass. Kan zat, want je bent eigenlijk nog zo goed als beginner. Mensen zullen je meer respecteren als je laat zien dat je echt karakter hebt, en echt de motivatie kunt opbrengen om ergens voor te gaan.

Wat je met mijn tips doet, moet je compleet zelf weten. Denk er eens overna, of lees erover heen en vind me een kl***zak omdat ik de waarheid vertel. Aan jou de keus!

Om je in ieder geval wel te motiveren, een 6 van mij!!

Je bent natuurlijk pas 14-15 ofzo, maar ook dan kan je gewoon vreten. Helaas heb je je ouders niet mee en is misschien niet volledig je eigen schuld, maar iets meer motivatie om daadwerkelijk je doelen waar te maken zou geen kwaad kunnen. Ga echt eens structureel 3500-4000 kcal eten, train als een beest en oogst resultaat.
Voor je progressie nu nog een onvoldoende.

Geen progressie, veel te skinny en volgens mij heb je dat zelf niet eens door. Post geen foto's meer tot volgend jaar contest, als er dan 15 kilo bij zit krijg je van mij een dikke vette 8

een 10 voor jou, iedereen roept wel dat ze sniperx zijn maar jij bent het echt!..
voor compensatie een 10!

last but not least is hier niet van toepassing :p

edit: k dacht eerst msischien te snel een 3 gegeven ( miss iets te kort door de bocht ) maar omdat sommige mensen 'ter compensatie' een 10 geven ben ik toch van mening dat mijn 3 een eerlijk cijfer is. (ter compensatie)

Media informatie

Categorie
Contest 2009
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
17.684
Aantal reacties
106
Beoordeling
0,00 0 reviews