XXL Nutrition
T

teron

• Media owner teron
  • Datum plaatsing
sinds september serieus met voedingsschema bezig
daarvoor één maand getraind...

probleem is hte weekend, nogal veel alcohol maarja onderand wat rustig houden denk ik!

bankdrukken : 7 x 6 reps @ 62 makkelijk :) maar rustig aan het opbouwen

deadlift: 4x4 @ 85 kg

geef gerust je mening/opbouwende kritiek
kennen ze duvel wel in nederland? Echt niet stoppen met drinken. Ik drink ook wat af in't weekend en op donderdag. Je bent toch jong voor iet zeker!

is wel eigelijk maar k wil goede resultaten ook :p
kan dag na het feesten meestal niet meer eten :)

Teron, als je echt iets wil bereiken, moet je keuzes maken.. Je kan best af en toe alcohol drinken, maar je geeft aan dat je de dag erna meestal niet kan eten!! En met deze sport is dat het allerbelangrijkste.. Regelmaat in je voedselinname.. 6/7 maaltijden met de goede verhouding van eiwitten, vetten en koolhydraten.. Ik zou als ik jouw was en je echt resultaat wil boeken, contact opnemen met bijv. Anja Timmer om een eetschema voor je op te stellen en je advies te geven over het opbouwen van een training en je cardio.. Succes en laat maar weten hoe je vooruitgang is..

Als je niet kan eten na het zuipen moet je misschien wat minder drinken. Eten is namelijk heel belangrijk. Als jij je in het weekend vol laat lopen is het op z'n minst van belang dat je wel heel goed blijft eten !

Ik zuip ook wel eens in het weekend hoor, maar ik eet de dag er na wel gewoon wat in mijn voedingsschema staat. Dat gaat ook niet altijd gemakkelijk, soms moet je ook even doorzetten.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
teron
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.070
Aantal reacties
30
Beoordeling
0,00 0 reviews