MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #185.202
Ik heb met meerdere hier wel vaker getraind, vorige week nog met seth en die is ook heelhuids weer thuis gekomen 💁
Ja nee steeds een lege gym enzo die open blijft?...
Nee ik heb al te veel gezegd..
Ik hou best wel van vis maar ik wil er niet tussen gaan slapen.

:bang:

Ik heb met meerdere hier wel vaker getraind, vorige week nog met seth en die is ook heelhuids weer thuis gekomen 💁
Ja nee steeds een lege gym enzo die open blijft?...
Nee ik heb al te veel gezegd..
Ik hou best wel van vis maar ik wil er niet tussen gaan slapen.
Zie je de forum tubbie tub of zo nog wel eens ?
Uit Eindhoven dacht ik, ben zn naam ff kwijt
Die slaapt dus tussen de vissen nu...
Kijk daar ga je al :angstig:

• #185.204
Hij zit met gezondheidsproblemen al vrij kort nadat ie hier wegging. Krachttraining is daardoor absoluut nvt meer. Wilde daardoor meer richting de duursport gaan, maar ook hier liep die tegen serieuze gezondheidsproblemen aan waardoor het allemaal gestopt is al enige tijd.

• #185.205
Hij zit met gezondheidsproblemen al vrij kort nadat ie hier wegging. Krachttraining is daardoor absoluut nvt meer. Wilde daardoor meer richting de duursport gaan, maar ook hier liep die tegen serieuze gezondheidsproblemen aan waardoor het allemaal gestopt is al enige tijd.
Ah jammer, doe hem maar de groeten als je m nog op WA hebt.

• Like
Waarderingen: AK
  • #185.206
Vandaag, geslaagd voor mijn motor theorie examen. Van de 50 vragen mocht ik 9 fouten hebben, had er 5. terwijl je vroeger 3 onderdelen had, gevaarherkenning, kennis en inzicht. Nu maar 1 onderdeel. En aangezien ik al kennis en kunde had van het verkeer en rijbewijs heb, was dit appeltje eitje.
Nu dus eerste proefles ingepland. Het certificaat is na de corona 1,5 jaar geldig nu, ipv 1 jaar. Zeker door de lange wachttijden.

• #185.207
Vandaag, geslaagd voor mijn motor theorie examen. Van de 50 vragen mocht ik 9 fouten hebben, had er 5. terwijl je vroeger 3 onderdelen had, gevaarherkenning, kennis en inzicht. Nu maar 1 onderdeel. En aangezien ik al kennis en kunde had van het verkeer en rijbewijs heb, was dit appeltje eitje.
Nu dus eerste proefles ingepland. Het certificaat is na de corona 1,5 jaar geldig nu, ipv 1 jaar. Zeker door de lange wachttijden.

Goed gedaan jochie 💪🏼

• #185.208

Gefeliciteerd!!

• #185.209
Kun je sjeezn. Heb je al een fiets gekocht?

• #185.211
Ik leg al een tijdje nootjes en af en toe besjes voor de kraaien en vandaag lag er een cadeautje op de voederplaats 😍

1000080204.jpg

• #185.216
Wet t-shirt carwash op 10dec

• #185.218
Nr 33 meeste besteld uit de provincie bij xxl en dan haal ik daar lang niet eens alles, niet eens de whey of creatine etc.

IMG_5448.jpeg

• #185.220
Ik ben 3e uit mijn regio met 13 bestellingen. Best triest als ik er zo overna denk 😂

Terug
Naar boven