AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #185.163
12 uur geslapen aan 1 stuk door, veel te lang voor mij

• #185.164
Heb alle pepernoten van de kinderen opgegeten die ze hebben verzameld met de intocht en ze wijs gemaakt dat de mama's dat hebben gedaan.

Behalve die harde hartjes dingen, daarvan breken je tanden af. De mandarijnen heb ik ook weggegooid, daar zit niemand op te wachten.

• #185.165
Heb alle pepernoten van de kinderen opgegeten die ze hebben verzameld met de intocht en ze wijs gemaakt dat de mama's dat hebben gedaan.

Behalve die harde hartjes dingen, daarvan breken je tanden af. De mandarijnen heb ik ook weggegooid, daar zit niemand op te wachten.
Hoeveel mamas zijn er bij jou in huis en hoe kan ik er meer krijgen?

• Haha
Waarderingen: AK
  • #185.166
Hoeveel mamas zijn er bij jou in huis en hoe kan ik er meer krijgen?
Waren ook andere kindjes van andere mamas!

Straks denken al die dames hier dat ik single ben en stroomt mijn pb vol. Alhoewel ik alleen op Buttie dan reageer, dat is namelijk mijn dbb geheime crush.

• #185.167
Misschien dat ik kerst nog wel haal.

IMG_4322.jpeg

• #185.170
Hoort hier niet meteen thuis maar weet niet waar het anders te posten...

Toen mijn vrouw gisteren het Sinterklaas schoentje voor Damian aan het vullen was met letterkoekjes had ik een paar handjes eruit gepikt en random opgegeten zonder op de letters te letten.
Ineens hoorden we Damian vanboven roepen, hij bleek een beetje ziekjes te zijn en had 2 keer overgegeven.
Toen we terug onder waren at ik nog verder van de letterkoekjes die ik op tafel had gelegd en toen er nog maar een paar over waren nam ik ze in mijn hand en keek naar de letters, er was een C en een 2 maar mijn mind was serieus blown toen de overige koekjes KOTS spelden, hoeveel toeval kan er bestaan...?!

• #185.171
Hoort hier niet meteen thuis maar weet niet waar het anders te posten...

Toen mijn vrouw gisteren het Sinterklaas schoentje voor Damian aan het vullen was met letterkoekjes had ik een paar handjes eruit gepikt en random opgegeten zonder op de letters te letten.
Ineens hoorden we Damian vanboven roepen, hij bleek een beetje ziekjes te zijn en had 2 keer overgegeven.
Toen we terug onder waren at ik nog verder van de letterkoekjes die ik op tafel had gelegd en toen er nog maar een paar over waren nam ik ze in mijn hand en keek naar de letters, er was een C en een 2 maar mijn mind was serieus blown toen de overige koekjes KOTS spelden, hoeveel toeval kan er bestaan...?!
f**k! Wat een toeval ☺️

• #185.174
Zijn dit soort koekjes wel voor kinderen geschikt ?
😛

• #185.175
Eindelijk de black friday deals (waar ik al een maand op heb zitten wachten omdat ik dacht Black Friday je raad het al een maand geleden was)
Despicable Me Dancing GIF

Zijn van start gegaan!!!!
(mijn bankrekening is minder blij :D )

• #185.176
  • #185.177
IMG_2353.jpeg

Mijn dames zijn op onderzoek uit🥰

• #185.178
  • #185.179
Pluriszooi aan verfspullen en dingen voor het hier allemaal smart te maken. Zowel voor het huis als voor de homegym.
Plus dat onze Rene weer nieuwe velgen voor 1 van zijn bakkies kan halen :D
Aah ja dat heb je soms😜 wij net weer 15K tegen de zolder aangegooid voor de logeerkamer dus weet hoeveel pijn het doet xD

• #185.180
Terug
Naar boven