Hoge instroom van cash, gok ik zoDenk dat die tent zo failliet is als jij de enige bent die er traint

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoge instroom van cash, gok ik zoDenk dat die tent zo failliet is als jij de enige bent die er traint

Grijs is ook een mooie kleur 😉
Hoeveel mamas zijn er bij jou in huis en hoe kan ik er meer krijgen?Heb alle pepernoten van de kinderen opgegeten die ze hebben verzameld met de intocht en ze wijs gemaakt dat de mama's dat hebben gedaan.
Behalve die harde hartjes dingen, daarvan breken je tanden af. De mandarijnen heb ik ook weggegooid, daar zit niemand op te wachten.
Waren ook andere kindjes van andere mamas!Hoeveel mamas zijn er bij jou in huis en hoe kan ik er meer krijgen?
100iu gh per dag:
kijk: https://youtu.be/quZruYI0UOc?si=zgJ9g5yj_19n4Nuy
Die russen zijn gek, maar wel jacked.
f**k! Wat een toeval ☺️Hoort hier niet meteen thuis maar weet niet waar het anders te posten...
Toen mijn vrouw gisteren het Sinterklaas schoentje voor Damian aan het vullen was met letterkoekjes had ik een paar handjes eruit gepikt en random opgegeten zonder op de letters te letten.
Ineens hoorden we Damian vanboven roepen, hij bleek een beetje ziekjes te zijn en had 2 keer overgegeven.
Toen we terug onder waren at ik nog verder van de letterkoekjes die ik op tafel had gelegd en toen er nog maar een paar over waren nam ik ze in mijn hand en keek naar de letters, er was een C en een 2 maar mijn mind was serieus blown toen de overige koekjes KOTS spelden, hoeveel toeval kan er bestaan...?!
Dat was echt freaky man, ik kreeg er kippenvel van 😵💫😄
Meer van die koekjes eten en maar hopen dat de volgende keer iets leukers brengt.Dat was echt freaky man, ik kreeg er kippenvel van 😵💫😄
Wat hebbie gekocht?!Eindelijk de black friday deals (waar ik al een maand op heb zitten wachten omdat ik dacht Black Friday je raad het al een maand geleden was)
![]()
Zijn van start gegaan!!!!
(mijn bankrekening is minder blij)
Pluriszooi aan verfspullen en dingen voor het hier allemaal smart te maken. Zowel voor het huis als voor de homegym.

Aah ja dat heb je soms😜 wij net weer 15K tegen de zolder aangegooid voor de logeerkamer dus weet hoeveel pijn het doet xDPluriszooi aan verfspullen en dingen voor het hier allemaal smart te maken. Zowel voor het huis als voor de homegym.
Plus dat onze Rene weer nieuwe velgen voor 1 van zijn bakkies kan halen![]()
Gelukkig dat ze van dit soort dagen hebben is toch weer een keine pleister op de kosten.Aah ja dat heb je soms😜 wij net weer 15K tegen de zolder aangegooid voor de logeerkamer dus weet hoeveel pijn het doet xD